Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvilke spillselskap burde jeg begynne med?

NYTT TEMA
simeonchr
simeonchrInnlegg: 13
19.12.17 19:51

Hei. Har tenkt å begynne å spille litt på odds. Men hvilke selskap burde jeg bruke? Hvilke selskap tilbyr best odds? Har tenkt en del på Unibet, men er det noen andre gode spilleselskapet? Tenker da hovedsakelig på sportsrettigheter. Er det sånt at man ikke beholder alt av gevinsten, men at man betaler 5% av gevinsten til oddsen?

Takk på forhånd!

ross
rossInnlegg: 6557
19.12.17 23:02

Coolbet 

Johnsli
JohnsliInnlegg: 13472
19.12.17 23:24
simeonchr: Er det sånt at man ikke beholder alt av gevinsten, men at man betaler 5% av gevinsten til oddsen?

Hos exchangebookies er det slik ja. Prosentsatsen varierer.

Personlig bruker jeg Betfair, som er en slik exchangebookie. Oddsmessig får du det ikke bedre enn hos exchangebookies, normalt sett selv ikke når man har trukket fra prosentsatsen som går til bookien. Bruker Unibet innimellom også, og det er stor forskjell på odds mellom Unibet og Betfair.

Hvis du ikke vet hva en exchangebookie er så betyr det at du både kan kjøpe og selge odds, hvor kjøp er som er normalt spill hos en hvilken som helst annen bookmaker hvor du f.eks. spiller på at et lag skal vinne kampen, mens salg er at du i stedet spiller mot at et lag skal vinne kampen.

Det tar nok litt tid å bli vant med de forskjellige spillene om dette skulle være aktuelt, men jeg ville ihvertfall vurdert det. Eneste bakdelen er at man i hovedsak kun får bettet på singler, så om du heller vil tippe på multies eller systemspill får du ikke gjort det hos en exchangebookie.

magnusb
magnusbInnlegg: 39
20.12.17 13:30

Anbefaler absolutt Coolbet. Benytt alltid velkomstbonuser for å max’e potensiell gevinst :)

Sjekk liste over øvrige bookmakere her: http://vgd.no/sport/tipping-odds-spill-og-poker/tema/1841081/tittel/matched-betting-norge-guide-og-tips

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg