For en mann! Jeg ler og ler hver gang jeg hører og ser ham åpne munnen.
Hahahaha, så morsomt. Her kan vi samle alt som skjer rundt Norges beste i Vancouver så langt!
:D
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
For en mann! Jeg ler og ler hver gang jeg hører og ser ham åpne munnen.
Hahahaha, så morsomt. Her kan vi samle alt som skjer rundt Norges beste i Vancouver så langt!
:D
(Innlegget ble redigert 24.02.11 20:58)
Lyn Gordon er en vits. Han hadde passet til å intervjue utøvere på barneskolenivå.
Måten Lyn Gordon styrer mixed zone med en arm, kommanderer folk med jernstemmen er fantastisk.
Ja, gordon og northug til barneskirenn.
NRK er i gang med sit 47. interjuv på 2 timer. I gamle dager viste de sport i sportssendingene.
Gordon:Hvordan var løpet basert på terningkast en til seks?
Bjørgen:Det var vel fem.
Gordon:Da blir det sex neste gang.På terningkastet alltså.
"Vått dass diss miiiin?" Herlig Lyn Gordon. Stå på som du stevner.
Flash Gordon kan bli en legende!
http://www.youtube.com/watch?v=gNIVpMXHqlk
Når det er en lettelse å høre stemmen til KM Ellefsen, da har vel Gordon gjort sitt..........
Pål Gordon er konge. Styrer presseområdet som en maktsyk despot, serverer sex-vitser i beste sendetid og dirigerer intervjuobjekter mot sin egen "stand" som en ekstrem magnet.
Stødig, ryddig og underholdende fyr. King of the castle, king of the castle!
Ja, jeg lurer jo på når noen skal klare å lære denne mannen forskjell på da og når... Snakker norsk som en fjortis,.
Klassisk Pål Gordon:
Hvor glad er du nå?
Hvor skuffet er du nå?
Glemmer aldri Gordons klasseintervju med Kalla før i sesongen, den stakkars svensken ble snakket til som et lite barn. Var det fra Beito, tro?
Hehehe! Tror jeg flirer meg skakk! Kan formelig høre det for meg..
savner Dag Erik Pedersen. egentlig er jeg også sikker på at man burde byttet rollene til Pål Gordon og Morten Stenberg. Er overbevist om at Stenberg hadde gjort en bedre jobb
Kun et virkemiddel i maktdemonstrasjonen. Han markerer territoriet sitt, viser at det er han som er sjefen.
Det beste er når Gordon mitt i et intervju roper etter andre intervjuobjekter og bryr seg døyten om hva som blir sagt...
Passe arrogant og kjendis-ivrig.
Gjerne på fornavn med alle....
Hahaha, holder på å miste hodet av latter her.
Pål Gordon for fiskeriminister!
Haha, ja, det er episk. Liker at han veksler på å heve armen mot kameraet og mot alt som kan krype å gå i mixed zone. Der er det han som er sjefen.
Har jeg også merket. Og når han snakker med co-kommentatorer, så nikker han i hytt og pine. Inne i hodet gnager han kun på det neste setning han skal lire ut av seg, og virrer med hodet slik at de han snakker med blir helt satt ut.
Klassisk "Alfamale"
Gordon er konge.
Takk for alle morsomme bidrag om vår helt Pål Gordon.Får helt vondt i magen av latter.:-)
Håper på mange gode øyeblikk fra Vancover.OL er reddet.
Og han lar det ikke levne et fnugg av tvil om akkurat dét.
500 timer på to uker er ikke nok for deg?
Spar meg.
Han har lært det på "Dog whisperer"..
Eventuelt på Underdog to Wonderdog på Dyreplaneten.
Kongeintervju med Pietro! Pietro bare snakket og snakket og snakket og snakket, og Gordon slapp ikke til.
For noen folk Nrk får tak i, nissen Pål "Hvordan har du det nå" Gordon Nilsen, klovnen med talefeil Dag Erik Pedersen, mannen med Jentestemme Morten Stenberg og hun dama som ser småkåt ut hvergang Kjetil Andre er i nærheten.
PS. Glemte tragedien Ove Eriksen.
(Innlegget ble redigert 15.02.10 23:14)