Kjetil_eInnlegg: 18867
Hei må si jeg reagerer litt på bilettprisene de skal ha under ski VM i Oslo. Fra litt i underkant av 300 til litt i undekant av 800. Og dette kaller de familievennlige priser.
De aller dyreste er nummererte sitteplasser alt annet er stå plasser. Synes dette er i overkant mye. 800kr er faktisk det man betalte for de aller dyreste plassene under åpnintssermonien og til kunstløp på Lillehammer.
Eller en ennå bedre sammeligning, da man hadde VM i alpint i Åre i 2007, kosta plasser på sittetribunen 350 svenske kr. Altså marginalt mer enn de dårligste ståplassene i Holmenkollen. For meg er det ihvertfall noe som ikke rimer her.
(Innlegget ble redigert 05.08.10 22:20)
Kjetil_eInnlegg: 18867
Winter_Wonderland: Er det noen som har fått tak i noen gode billetter?
Det virket som stadion billetten gikk med en gang.
Hva er din plan Kjetil_e skal du betale blodpris for å se alle øvelsene på stadion? Har du fått tak i billetter mellom K og N?
Jeg har fått biletter på Felt K. På torsdag (sprint K/M) lørdag (15km K og kombinert) søndag (30km M) Onsdag (Team sprint K/M) og fredag (4*10km M) Måtte ta til takke med O på 4*5km k på torsdag, men greie biletter deg også.
På mandag og tirsdag er det fortsatt ledige biletter til både felt K og felt M. Skal kjøpe biletter her når jeg for lønning på fredag. På alle andre dager untat siste fredag med 4*10km for menn er det fortsatt ledige biletter på felt O.
Men på fredagen med herrestafetten er det nå kun ledige billetter på U og W. Der var forøvrig alle biletter til og med felt O solgt ut i løpet av få timer 1 september. Det vil si 10.000 biletter.
Forøvrig ifølge VG så har bilettene til felt N aldri vært lagt ut for salg. Da dette er kun 700 biletter som ene og alene er forbeholdt VIP og Sponsorer. Hadde uansett aldri planer om å kjøpe biletter der. Ikke på felt M heller, da man ser like bra fra felt K og L. Og de er til gjegjeld billigere enn M.
(Innlegget ble redigert 12.09.10 16:53)
William SInnlegg: 10189
Så har vi jo den klassiske Gratishaugen som ikke lengre er gratis at de tom har omdøpt den til VM haugen. Anbefaler ingen å se hopp stor bakke derifra uansett hva. Det vil se ut som miniatyrfigurer. Hilsen en som så derifra i fjor. Men var bra å se langrennsprinten derifra da.
(Innlegget ble redigert 25.09.10 11:34)