Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jog Åge Tyldum og Pål Tyldum familie? Noen som vet

NYTT TEMA
Kjetil_e
Kjetil_eInnlegg: 20042
05.02.11 16:01

Hei er det noen som vet om Skiskytteren Jon Åge Tyldum er i familie med OL gullvinner på femmila Pål Tyldum?

(Innlegget ble redigert 05.02.11 16:03)

Eksberten
EksbertenInnlegg: 10757
05.02.11 18:08
Kjetil_e: Hei er det noen som vet om Skiskytteren Jon Åge Tyldum er i familie med OL gullvinner på femmila Pål Tyldum?

De er ihvertfall ikke nære slektninger.kan hende de er fjerne slektninger,men ifølge SSB er det hele 222 nordmenn som heter Tyldum.

Pål Tyldum er forøvrig onkel til skijentene Ingri og Elise Aunet Tyldum.

(Innlegget ble redigert 05.02.11 18:11)

Kjetil_e
05.02.11 21:39
Eksberten: De er ihvertfall ikke nære slektninger.kan hende de er fjerne slektninger,men ifølge SSB er det hele 222 nordmenn som heter Tyldum. Pål Tyldum er forøvrig onkel til skijentene Ingri og Elise Aunet Tyldum.

Tusen takk skal du ha. Viste forsåvidt om de to jentene og at de var i familie med Jon Åge.

Johninho2
Johninho2Innlegg: 36187
06.02.11 13:38

I og med at de har samme etternavn og avstanden mellom deres hjemsteder Snåsa og Høylandet ikke er så veldig stor må det vel sies at det er stor sannsynlighet for at de er i slekt i hvert fall.

Lillpill
LillpillInnlegg: 1
04.02.13 22:50

Vis ikke jeg har hørt helt feil så sa en gang min Onkel (far til Jon Åge) at Pål er gammelonkelen til Jon Åge å Onkel til min Onkel (far til Jon Åge)

Kjetil_e
04.02.13 22:55
Lillpill: Vis ikke jeg har hørt helt feil så sa en gang min Onkel (far til Jon Åge) at Pål er gammelonkelen til Jon Åge å Onkel til min Onkel (far til Jon Åge)

Takk skal du ha

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg