SomalierenInnlegg: 1308
fabulator: Hvorfor forfølger du meg med BS?
Hold deg til tema.
Har laget tråd om deg på BS. En hyllest til deg.
(Innlegget ble redigert 27.05.12 17:56)
HarryHInnlegg: 12545
Tipper det var de samme folka som sto bak det store sviket da 18-kilometeren av ubegripelige årsaker ble omgjort til 15 km i 1954. For ikke å snakke om innføringen av den helt meningsløse distansen 30 km i samme mesterskap.
(Innlegget ble redigert 27.05.12 23:14)
EksbertenInnlegg: 7779
tucan: foruten i sprint og de idiotiske tourene)..
Som utgjør ca 75% av verdenscupen...
(Innlegget ble redigert 28.05.12 15:45)
fabulatorInnlegg: 12260
Eksberten: Som utgjør ca 75% av verdenscupen...
Pluss alle fellesstartene.
Så her har forandringen vært radikal, men ikke til det bedre.
Edit: Sommerintervju med Marit Bjørgen. Hun leter hele tiden etter nye måter å bli enda bedre på. Hviler ikke på sine laurbær. Slik snakker en vinner.
Gleder meg til 3 mesterskapssesonger på rad. Hva vil dette bringe MB, og hvem tar steget i år hos de norske og utenlandske? Tipper Kristoffersen og Weng blir å utfordre Johaug, iallefall.
(Innlegget ble redigert 28.05.12 16:10)
MrAmericaInnlegg: 217
Nå når denne tråden ligger cirka øverst passer det bra å nevne noen nye ting FIS innfører fra neste år:
Stafetter med etapper på bare 7,5 km for menn, og strafferunder ved skibytte på 3 og 5-milen i Holmenkollen.
LINK
Etter min mening skikkelig dårlige forslag begge to. En stafett bør være på 10 km for at det skal være en sjanse til å dra skikkelig ifra. Strafferunder ved skibytte blir kort og godt for dumt, da vil jo utøverne eventuelt ikke engang gå den samme distansen lengre. Det bør være grenser for hvor mye taktikk det skal måtte være i langrenn. Satser på at dette tullet viser seg som en fiasko og avgår en stille død allerede i startgropen.
(Innlegget ble redigert 30.05.12 20:30)