Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

God tone!

NYTT TEMA
VG Nett
VG NettInnlegg: 18700
28.02.17 10:42

Hei, vi har fått endel klager på at det er dårlig tone i mange tråder her på vintersport-forumet. Det liker vi ikke!

Så til dere som holder på: skjerpings. 

Og til dere som blir utsatt for det, send oss gjerne tips! Trykk på "varsle"-knappen. Eller send en e-post til moderator. Du finner e-posten nederst på alle sider på VGD. Forklar gjerne hva og hvorfor du mener noe bryter reglene.

Øyvind

staaalisen
staaalisenInnlegg: 3502
28.02.17 10:56

Jeg har tre-fire-fem faste "stalkere"  som sender ut bitre kommentarer like bak mine innlegg i tråd etter tråd. Og som gjerne kjører lange debatter om min person uten at jeg er involvert i det hele tatt.

Kan vi diskutere det videre her, eller bør det sendes en e-post?

VG Nett
28.02.17 11:11

Du kan godt sende oss en e-post. 

Mister_Bister
Mister_BisterInnlegg: 1072
28.02.17 12:45

På generelt grunnlag bør rene oppfordringstråder fra MOD sperres for diskusjon, særlig når de egentlig dreier seg om enkeltdebattanter. 

(Innlegget ble redigert 28.02.17 12:50)

waingro
waingroInnlegg: 1213
28.02.17 12:47
staaalisen: Jeg har tre-fire-fem faste "stalkere"  som sender ut bitre kommentarer like bak mine innlegg i tråd etter tråd. Og som gjerne kjører lange debatter om min person uten at jeg er involvert i det hele tatt.

Din debattstil er selvsagt helt nøytral og ikke innbydende til kvalm heller. Du er offeret her.

LANGEMANN-1968
LANGEMANN-1968Innlegg: 7387
28.02.17 12:47

Er det lov å spekulere om noen her i tråden er dopet?

Stracqualursi
StracqualursiInnlegg: 2340
28.02.17 13:06

Tror mod skal ta en kikk bakover og se hva staalisen har skrivi tidigere i langrennstrådene.

Noterer også at idag så har vedkommende plutselig forandret debattstil, trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hvorfor.

staaalisen
staaalisenInnlegg: 3502
28.02.17 18:46
waingro: Din debattstil er selvsagt helt nøytral og ikke innbydende til kvalm heller. Du er offeret her.

Jeg er ikke et offer. Det er alt jeg vil si her.

dyratorium
dyratoriumInnlegg: 955
28.02.17 20:18
Stracqualursi: Tror mod skal ta en kikk bakover og se hva staalisen har skrivi tidigere i langrennstrådene. Noterer også at idag så har vedkommende plutselig forandret debattstil, trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hvorfor.

Først må jeg si at jeg er nokså ny her, og sjelden inne på VGD sport. Men  jeg synes allerede å ha merket meg noe som ser ut til å være et gjennomgående fenomen, uansett forum her inne: De som ofte klager og bærer seg over andres debattstil og dårlige tone,  er som regel litt av noen verstinger selv. 

Et godt råd til moderatorene må derfor bli, at hver gang de mottar en klage fra en bruker, bør de samtidig også kikke litt på denne klagerens historikk,  og se hvordan hans/hennes stil og tone er.. 

bhros
bhrosInnlegg: 10630
28.02.17 20:37

Jeg vil oppfordre moderator, hvis han har tid, til å gå tilbake til vinterens langrennstråder og gjøre seg opp sin egen mening om staaalisens aktiviteter der.
Typisk eksempel, da Iversen falt på teamsprinten:
JAAAAHHHH

VG Nett
01.03.17 09:14

Vi stenger denne tråden. Men ja, vi tillater ikke tråder der andre henges ut med navn/nick. 

Og ja, vi sjekker selvsagt om klager stemmer - og da er det standard rutine å se på hvordan de/den som klager oppfører seg også. 

Øyvind

Klikk for å gå tilbake til toppen