Eneste jeg kan komme på er Jericho. Men han starter visst en feud med Punk.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Eneste jeg kan komme på er Jericho. Men han starter visst en feud med Punk.
En mulighet er selvsagt Taker-Barrett. Selv tap vil være en solid rub for Barrett, samtidig som det i de feste fans øyne er mer sannsynlig at WWE lar streaken ryke mot fersk blod enn en gammel stjerne. (Det var tross alt kun Randy Ortons insistering på at han ikke ville gå over Taker i sin tid som reddet Streaken fra "The Legend-killer".) Dermed blir kampen mer åpen.
Men jeg frykter/antar at HHH lar seg friste, og dermed redder Laurinaitis jobben. (SIden HHH vet han ikke kan håndtere både en personlig feide, og å styre RAW) Siden jeg er stor fan av "Big Johnny" så er det greit for meg.
Når faen har jeg sammenligna dem? Jeg sa at pushet dems er lignende og at det etterhvert vil stoppe opp for Brodus også og da er han tilbake til mid carden.
Har ikke ved et ord sammenligna dems mic skills, karisma ell in ring skills.
Dra til helvete
Sånn jeg ser det er det for å ta hevn etter at HHH avbrøt Taker i fjor.
Tror forresten Cody Rhodes er den nye legend-killeren. Måten han slaktet Booker på, Hacksaw, Golddust og diverse andre old schoolere.
Ingen tvil om hvem som tar streaken.... :P
Sendte vel ut alle om jeg ikke tar helt feil, enten helt alene eller var delaktig.
Jøss creds for det ;) da blir han garanter builda opp enda mer nå ;)
mener barrett tok ut road dogg
Ja, det er korrekt.
Rhodes eliminerte Mick Foley , Jerry "The King" Lawler, Booker T, The Great Khali og Hacksaw Jim Duggan, av overaskelsene og legendene.
ja. de gir han heldigvis fortsatt et godt push. får håpe det fortsetter fremmover
Han burde blitt main eventer etter WM seiern over Mysterio, men han forsatte på mid-card,og ble IC..
ja. har sansen for rhodes
Wade Barrett hadde den kuleste musikken i WWE, så velger de å bytte den ut med dette skvipet!?
Herregud!
Det er mange som burde ha vært main-event, og det sier du veldig ofte. Det du glemmer er at ikke alle kan være main-eventere.
Rhodes er ikke langt unna å være main-eventer, men de har ikke en feud til han ennå og han holder på med å bringe tilbake æren til IC-beltet. Det var i dag.
Feuden med Rey var jo tydelig for å gi Cody en smakebit på hvordan det er å være en stjerne alene, han har jo bare vært blant de store guttene når han var med i Legacy. Feuden med Rey var jo et tydelig tegn på at man har tiltro til Cody, men hvorfor skal man kasta han ut til ulvene før han var klar? Han hadde ikke riktig gimmick på noen som helst måte heller før feuden til Rhodes.
En feud betyr ikke at man er klar, noe Cody tydeligvis ikke var.
ser ikke vitsen med å bytte den ut. den forige passet han godt
han har mange år igjen også. så han har jo seff god tid til å bli main eventer
Endelig ferdig med særemnet så nå skal Smackdown sees. Håper det er bra!
Etter å ha slått storheter som Shawn Michaels, Ric Flair, Triple H, Edge osv, så går Undertaker 20-0 mot Wade Barrett? Ser selvfølgelig poenget ditt, men det klinger ikke akkurat så veldig bra.
Khali rett inn i EC-matchen. Må vel finnes en da står det dårlig til med andre alternativer. Er Sheamus utelukket fra EC-matchen om beltet siden han vant RR?
Det kunne jo hørtes mye bedre ut. Barrett har jo fått et helvetes push, men han ble jo knust i tables matchen mot Orton ifjor og på rumble'n sist.
Jeg var lenge for at han kunne tatt den matchen, men ikke etter hvordan wwe har ødelagt det nå.
Uenig. Synes Takers 20-0-match bør være mot et virkelig stort navn ala Triple H. Hadde det vært 19-0-matchen det var snakk om, kunne jeg ha vært enig.
(Innlegget ble redigert 03.02.12 20:15)
Uenig? Jeg endra jo mening. Er jo for at Taker må ha et større navn.
Men var for at Barrett kunne fått den rubben om de faktisk hadde latt han vinne mer på ppv's.
Sheamus med Finlay sin finisher ja.
" I've never seen this before" - Booker T. Hehhe
Greit at Henry skal hvile, men The Great Khali.. virkelig?!