Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

WWE Raw/Smackdown 2012!

NYTT TEMA
Elguaje
ElguajeInnlegg: 8384
Randommaster1001
Randommaster1001Innlegg: 3749
25.04.12 23:57
Bear2nd: Tja, hun var jo på team Teddy på mania. Mulig Johnny, David og Eve finner på en fiks måte å stjele beltet fra henne, Bellas blir forbanna og slutter....Mulighetene er der. Uansett rare greier at idet øyeblikket wwe går ut med at det bare er få dager til Beth setter ny rekord i antall dagers title reign så mister hun beltet.....

WWE ønsket tittelen over på Kharma så fort som overhodet mulig, men de ville ikke at hun skulle slå Beth med en gang, da de heller vil ha en langvarig feide mellom de to på et senere tidspunkt. Derfor måtte de putte tittelen på noen som kan jobbe, og da er det ingen som passer bedre enn Bella-tvillingene, siden de mest sannsynlig forlater WWE i løpet av kort tid. Nikki ble valgt siden Brie hadde vært champ tidligere. Og med mindre Bella-tvillingene har signert en ny kontrakt i all hemmelighet(noe som er lite trolig), tipper jeg at WWE utnytter denne storyen, og lar Kharma valse over begge to, og sender dem på "skadelista". Dermed er de utskrevet fra TV.

Randommaster1001
25.04.12 23:58
rosenborg94: WWE viste Angle,Hogan og Jeff Hardy, tre som wrestler for TNA. Tror dere dette betyr noe?

Det viser bare hvor lite Vince faktisk frykter TNA. 

Marauder2001
Marauder2001Innlegg: 12786
26.04.12 04:58

Ikke så lett å få tid til et tretimers show, selv med hurtigspoling... men nå er H#1:AD fra 3timers RAW i Detroit lagt ut.  "3 er ikke alltid bedre enn 2." Med smurfetramping, et kræsjkurs i japanske wrestlingspark og blåveispiken Nattie...

Husk å stemme, og share gjerne på FB/Twitter/G+ osv om du synes det var lesverdig! :)

Marauder2001
26.04.12 05:01
Swagga: Hva betyr dette? Samme som å looke?

Vake: Lure i overflaten/rett under vannflaten.  "Fisken vaker gjerne i skumringen når den jakter på insekter, da er det fint å fiske med tørrflue."

Marauder2001
26.04.12 05:19
Randommaster1001: WWE ønsket tittelen over på Kharma så fort som overhodet mulig, men de ville ikke at hun skulle slå Beth med en gang, da de heller vil ha en langvarig feide mellom de to på et senere tidspunkt. Derfor måtte de putte tittelen på noen som kan jobbe, og da er det ingen som passer bedre enn Bella-tvillingene, siden de mest sannsynlig forlater WWE i løpet av kort tid. Nikki ble valgt siden Brie hadde vært champ tidligere. Og med mindre Bella-tvillingene har signert en ny kontrakt i all hemmelighet(noe som er lite trolig), tipper jeg at WWE utnytter denne storyen, og lar Kharma valse over begge to, og sender dem på "skadelista". Dermed er de utskrevet fra TV.

Spørsmålet er om Kharma kommer tilbake før Summer Slam...  Dessuten kan det hende Beth har en skjult skade som de vil ha sjekket ut før de setter i gang en lengre feide med henne.  Jeg synes og tidpsunktet nå virker litt rushed, med tanke på rekorden, så det kan tenkes hun har problemer med kneet igjen.  Hun har hatt ganske lange skadeavbrekk med det før, og wrestlet lenge med kneskinne.

En annen sak er at Brie Bella fortsatt dater Daniel Bryan, så de kan lett bruke henne i en videre storyline med ham og AJ. (For eksempel kan han kreve at hun skal vinne tittelen,  noe som vil tvinge henne til å kjempe mot søsteren.)  For den del er Bellaene en størrelse som passe AJ (og de har ferdigheten som trengs for å gå en skapelig kamp med henne.) Tror heller ikke man skal undervurdere at de får god omtale av både trenere og booker backstage, og er lette å bruke for WWE i promosammeheng både i WWE og eksterne oppdrag.

Apropos noe helt annet: John "Morrison" Hennigan twittrer fortsatt under handelen John Morrison @TheRealMorrison...  Siden WWE eier retten til navnet og satser tungt på Twitter, tror jeg det betyr at han er på riktig god fot med selskapet...

Laststand
LaststandInnlegg: 5701
26.04.12 06:42
Elguaje: Randy Orton med et jubileum idag.
Gratulerer

10 år siden. Han har aldri blitt en av tekniske wrestlerne. Men han har utviklet andre deler veldig bra. Men han er aller best som heel.

Men Randy har blitt voksen. Og har en viktig jobb med å skille de som har et visst talent for å være i wwe, fra  de talentløse.

Laststand
26.04.12 07:29
Marauder2001: Ikke så lett å få tid til et tretimers show, selv med hurtigspoling... men nå er H#1:AD fra 3timers RAW i Detroit lagt ut. "3 er ikke alltid bedre enn 2." Med smurfetramping, et kræsjkurs i japanske wrestlingspark og blåveispiken Nattie...
Husk å stemme, og share gjerne på FB/Twitter/G+ osv om du synes det var lesverdig! :)

Veldig bra som vanlig. Likte disse snertne kommentarene som du la inn i navnet til Teddy Long.

"Stillingen min har ikke noe navn ennå", “Tause Birgitte” , "drittjobber er mitt domene”

Men bildet med Starbucks kommentaren til John Cena, mener jeg avslører en av Cena's største svakheter. Edge, eller rettere sagt Adam Copeland nå, har den intensiteten som skal til for slike promoer. Og da er det Cena sin jobb å selge promo'en, som du sier han står der fjetret som en skolegutt som er tatt på fersken med en røyk.

Når en av Bella'ene vant diva-tittelen, så fikk jeg en følelse av at da er det vel ikke så lenge til at Kharma kommer tilbake. For hun har ei høne å plukke med de to.http://www.youtube.com/watch?v=zFPnxJFVRog 

Marauder2001
26.04.12 08:21

For å være ærlig var vel det den naturlige reaksjonen til en som blir overhøvlet av det som i praksis er en pensjonist, så sånn sett gjorde Cena jobben sin...

Det som forundrer meg med Kharma, er at det ikke har vært noen indikasjoner på at hun returnerer snarlig.  Ikke har hun vært backstage så vidt noen dirt-sheets har fått med seg, ikke har hun gått noen kamper på house shows, eller for den del treningskamper for tomme tribuner. (WWE klarer aldri holde slik hemmelig i lengden.) Og Bellaene har kun kontrakt ut april, så om de ikke forlenger, betyr det at Kharma returnerer enten på Extreme Rules (lite sannsynlig, siden WWE vanligvis ikke har returer i en ad hoc tittel kamp på en PPV) eller på RAW på mandag.  (Og da er spørsmålet hvordan de skal gjøre det troverdig at hun med en gang får en tittelkamp.)

En mulighet er selvsagt at de signerer en kortvarig forlengelse på kontraktene til tvillingene,  a'la det John Morrison hadde i 2 måneder... da rekker de å sette opp en grei minifeide.  (Selv om jeg selvsagt håper camel-toe-tvillingene får en ny standardkontrakt, de har det beste ringgearet noen diva har hatt siden Melina oppdaget truser...)

Bear2nd
Bear2ndInnlegg: 32328
26.04.12 09:15

Johnny & co kan vel fint finne på å brått be Nikki som var på team Teddy forsvare beltet på enten ER ell raw. Ser ikke på det som så utenkelig. At Kharma da slår seg løs og smadrer dem begge og de er historie.

pewzidane
pewzidaneInnlegg: 7724
26.04.12 09:19

Spørsmålet jeg stiller meg er om Kharma blir heel eller face når hun kommer tilbake...

Bear2nd
26.04.12 09:47

heel

Randommaster1001
26.04.12 14:57
Marauder2001: Det som forundrer meg med Kharma, er at det ikke har vært noen indikasjoner på at hun returnerer snarlig.  Ikke har hun vært backstage så vidt noen dirt-sheets har fått med seg, ikke har hun gått noen kamper på house shows, eller for den del treningskamper for tomme tribuner. (WWE klarer aldri holde slik hemmelig i lengden.) Og Bellaene har kun kontrakt ut april, så om de ikke forlenger, betyr det at Kharma returnerer enten på Extreme Rules (lite sannsynlig, siden WWE vanligvis ikke har returer i en ad hoc tittel kamp på en PPV) eller på RAW på mandag.  (Og da er spørsmålet hvordan de skal gjøre det troverdig at hun med en gang får en tittelkamp.)

Hø? Det har da florert med rykter om at Kharma returnerer på stort sett alle wrestlingsider. Og at en diva returnerer i ad-hoc tittel kamp hadde vel ikke kommet som en stor overrakselse på noen. Mangel på troverdighet? Hva med det faktum at hun smadret stort sett alt som kunne krype og gå av divaer i fjor(McCool, Layla, Maryse, Alicia Fox, Bella-tvillingene, Eve)

Randommaster1001
26.04.12 15:03
Marauder2001: Spørsmålet er om Kharma kommer tilbake før Summer Slam...  Dessuten kan det hende Beth har en skjult skade som de vil ha sjekket ut før de setter i gang en lengre feide med henne.  Jeg synes og tidpsunktet nå virker litt rushed, med tanke på rekorden, så det kan tenkes hun har problemer med kneet igjen.  Hun har hatt ganske lange skadeavbrekk med det før, og wrestlet lenge med kneskinne. En annen sak er at Brie Bella fortsatt dater Daniel Bryan, så de kan lett bruke henne i en videre storyline med ham og AJ. (For eksempel kan han kreve at hun skal vinne tittelen,  noe som vil tvinge henne til å kjempe mot søsteren.)  For den del er Bellaene en størrelse som passe AJ (og de har ferdigheten som trengs for å gå en skapelig kamp med henne.) Tror heller ikke man skal undervurdere at de får god omtale av både trenere og booker backstage, og er lette å bruke for WWE i promosammeheng både i WWE og eksterne oppdrag. Apropos noe helt annet: John "Morrison" Hennigan twittrer fortsatt under handelen John Morrison @TheRealMorrison...  Siden WWE eier retten til navnet og satser tungt på Twitter, tror jeg det betyr at han er på riktig god fot med selskapet...

At Nikki skulle vinne diva-tittelen har vært planlagt i flere uker.

Beth er bare kayfabe skadet. Synes forresten hun solgte "skaden" utrolig bra på mandag. 

Nå er det vel Bella-tvillingene og ikke WWE som ønsker å avslutte samarbeidet.

Så lenge utøverne ikke drar til TNA, pleier ikke WWE å ha noen problemer med at de beholder navnet sitt. 

(Innlegget ble redigert 26.04.12 15:04)

Marauder2001
26.04.12 15:52
Randommaster1001: At Nikki skulle vinne diva-tittelen har vært planlagt i flere uker. Beth er bare kayfabe skadet. Synes forresten hun solgte "skaden" utrolig bra på mandag. Nå er det vel Bella-tvillingene og ikke WWE som ønsker å avslutte samarbeidet. Så lenge utøverne ikke drar til TNA, pleier ikke WWE å ha noen problemer med at de beholder navnet sitt.

Det har vært planlagt en stund at Beth skulle slippe beltet sitt i løpet av April, men hvem som skulle overta det var ikke bestemt.  (Det var mange dirt-sheets som holdt en knapp på Eve.)

Jeg vet Beth bare ble kayfabe-skadet på mandag, spørsmlet er om de legger inn en slik skade fordi det er et underliggende problem de vil sjekke ut.  Jfr Christians stadige "skader" eller halvparten av skadeavbrekkene til Randy Orton. Om det ligger en belastningsskade å lurer pleier de skrive inn en visuell "skade" på et show...

Bella-tvillingene har så vidt jeg vet bare ytret et ønske om å bli mer fornuftig brukt. Tror de, som mange andre er lei av å reise rundt uten å bli brukt mer enn 5-10 minutter på house-shows. I motsetning til f.eks. Marysse har ikke de en fiks ferdig forretningsplan linet opp, så det er ikke usannsynlig at WWE beholder de under kontrakt for videre bruk. Brie dater jo Bryan, og WWE vil nok prøve å holde gullkalven happy...

WWE pleier å være ganske strikte på bruk av gimmicker de eier, uansett hvilken promosjon det er i. Poenget mitt er at det tyder på at ryktene om full skjæring mellom Vince og JoMo, var betydelig overdrevne.

olk1702
olk1702Innlegg: 13701
26.04.12 16:00
Marauder2001: belastningsskade

hehe

Randommaster1001
26.04.12 16:44
Marauder2001: Det har vært planlagt en stund at Beth skulle slippe beltet sitt i løpet av April, men hvem som skulle overta det var ikke bestemt.  (Det var mange dirt-sheets som holdt en knapp på Eve.) Jeg vet Beth bare ble kayfabe-skadet på mandag, spørsmlet er om de legger inn en slik skade fordi det er et underliggende problem de vil sjekke ut.  Jfr Christians stadige "skader" eller halvparten av skadeavbrekkene til Randy Orton. Om det ligger en belastningsskade å lurer pleier de skrive inn en visuell "skade" på et show... Bella-tvillingene har så vidt jeg vet bare ytret et ønske om å bli mer fornuftig brukt. Tror de, som mange andre er lei av å reise rundt uten å bli brukt mer enn 5-10 minutter på house-shows. I motsetning til f.eks. Marysse har ikke de en fiks ferdig forretningsplan linet opp, så det er ikke usannsynlig at WWE beholder de under kontrakt for videre bruk. Brie dater jo Bryan, og WWE vil nok prøve å holde gullkalven happy... WWE pleier å være ganske strikte på bruk av gimmicker de eier, uansett hvilken promosjon det er i. Poenget mitt er at det tyder på at ryktene om full skjæring mellom Vince og JoMo, var betydelig overdrevne.

At Beth skulle tape tittelen til Nikki har vært planlagt i noen uker. At folk holdt en knapp på Eve er ikke så overraskende, siden nyheten om planleggingen av Nikki som champ ble kjent for bare et par dager siden. 

Grunnen til at de kayfabe-skadet Beth var fordi hun ikke skulle se svak ut når hun tapte tittelen til Nikki, slik at hun fortsatt virker troverdig nok til å utfordre Kharma. 

Holde gullkalven happy? På samme måte som de lot han tape WHC i løpet av 18 sekunder på Mania da eller?

John Morrison, Shelton Benjamin, MVP, the list goes on and on. Så lenge utøverne holder seg i indy-scenene er ikke WWE så strenge når det kommer til navn. 

At det var full skjæring mellom Vince og Morrison vet jeg ikke hvor du har fått i fra. Jeg har alltid vært av den oppfatning at han dro på ganske gode vilkår.

rosenborg94
rosenborg94Innlegg: 9174
Zombiedead
ZombiedeadInnlegg: 3294
26.04.12 19:33

For en tosk, han nok snart ferdig i WWE tror jeg

rosenborg94
26.04.12 19:37
Zombiedead: For en tosk, han nok snart ferdig i WWE tror jeg

Er skuffett.. Liker Mysterio.. håper dette ikke ødelegger for han

Laststand
26.04.12 19:59
rosenborg94: WTF?

Så er jo gåten, hvordan i svarteste natta kan han ryke på alternativt kosttilskudd? Han er high-flyer for pokker.

Eller når man får tenkt seg om "puff the magic dragon". Jeg antar at de fleste tar den referansen

Og husk det har nettopp vært 20.4

laffano
laffanoInnlegg: 8446
26.04.12 21:20

Tok litt tid før eg så raw ^^ var ganske bra den egentlig.

likte at cena kom med chainen sin etter peptalken til edge;)

Bear2nd
26.04.12 21:24
laffano: likte at cena kom med chainen sin etter peptalken til edge;)

ja, fikk meg til å dagdrømme litt om Cena heelturn. Men det blir vel med drømmen som vanlig det.

Skuffet meg at han ikke knocka ut Brock, men hadde nok blitt feil opp mot ER matchen dems det.

ProcyonLupus
ProcyonLupusInnlegg: 607
26.04.12 22:07

Mens Randy Orton har vært 10 år i WWE så er djevelens favoritt demon, Kane, 45 år i dag/går.

Marauder2001
27.04.12 00:09
Randommaster1001: Holde gullkalven happy? På samme måte som de lot han tape WHC i løpet av 18 sekunder på Mania da eller?

For alt vi vet kan det ha vært Bryans idé siden resultatet er mye mer tv-tid, samtidig som han alltid har vært en stor fan av overraskelser. Han er blant utøverene i WWE som har ganske stor innvirkning på egne promoer og utvikling, nettop fordi han er en erfaren ringerev.

Marauder2001
27.04.12 00:10
Randommaster1001: At det var full skjæring mellom Vince og Morrison vet jeg ikke hvor du har fått i fra. Jeg har alltid vært av den oppfatning at han dro på ganske gode vilkår.

Myten har vært at Vince ville kvitte seg med JoMo siden han oppfattet ham som en pyse som ikke stod opp for seg selv når dama lekte rundt med andre...

Marauder2001
27.04.12 01:21
Laststand: Så er jo gåten, hvordan i svarteste natta kan han ryke på alternativt kosttilskudd? Han er high-flyer for pokker. Eller når man får tenkt seg om "puff the magic dragon". Jeg antar at de fleste tar den referansen Og husk det har nettopp vært 20.4

Tenker han har supplert dosene med smertestillende han får fra WWEs medisinske personell...  Samme som Carlito røk på. En kropp som henger sammen med strikk, superlim og gode intensjoner er ikke alltid så lett å hanskes med, særlig om han har pushet seg for å komme raskere tilbake.

Laststand
27.04.12 09:57
ProcyonLupus: Mens Randy Orton har vært 10 år i WWE så er djevelens favoritt demon, Kane, 45 år i dag/går.

Da gratulerer vi Glen Jacobs med dagen. Kanskje en av de mest reale i wwe noensinne. Han er den som aldri svikter når wwe trenger nødhjelp til en storyline. Og sier aldri nei, hvis det gjelder å pushe andre.

Det er jo ikke hans feil at hans to siste feider har, for å si det folkelig sugd p***. De hadde muligheten til at Cena skulle foreta heel-turn, men man feiget ut. Og dermed endte den storylinen ut i tynne greier at Eve gjorde det.

Og ikke minst den han har nå med Randy Orton. Jeg ser ikke logikken overhodet at de to feider. Men nå gjør de jo det, så får man håpe at på Søndag så er det over.

Laststand
27.04.12 10:03
Marauder2001: For alt vi vet kan det ha vært Bryans idé siden resultatet er mye mer tv-tid, samtidig som han alltid har vært en stor fan av overraskelser. Han er blant utøverene i WWE som har ganske stor innvirkning på egne promoer og utvikling, nettop fordi han er en erfaren ringerev

Det har ihvertfall medført at D-Bryan får chant nesten som en face nå. Og han har blitt vesentlig bedre på å spille med publikum i promoene, selv om det fortsatt er et  godt stykke opp til Jericho og Punk og enda lenger opp til The Rock.

rosenborg94
27.04.12 11:07
Laststand: Jericho og Punk og enda lenger opp til The Rock.

Jericho og Punk > Rock.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg