Ninjaer meg ogsånt
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Ninjaer meg ogsånt
En klassiker fra attitude eraen. Vil dette ha blitt godtatt av dagens seere? (Tenker ikke på pg'en, men troverdigheten)
Har lyst på slike scener nå og, men er vel det med troverdigheten da.
Ingen Del Rio og Christian på WM, huff
Hva mener du? vi får Khali! THE GREAT KHALI! Liksom! WWE's BESTE TALENT !
Haha :P
Ric Flair kommer til Hall of Fame showet. Da vil han faktisk være den enste som har kommet inn i HoF 2 ganger.
WOO!
Men blir neppe den eneste.
Trodde dere at vi var blitt kvtt flere Marine filmer? Tro om igjen. Her er mannen som skal spille hovedrollen i nummer 3:
"As reported earlier, Randy Orton will be staring in WWE Studios' "The Marine: Homefront." Orton commented on the movie role via Twitter, "Looks like I'll be filming a movie in the summer, Marine 3. Always have wanted to do an action movie, and I'm finally getting the chance."
Cred: Ineedwrestling.com
Vince knows best.
Det stemmer. Men var ikke det på et tidspunkt hvor hun opplyste at det ikke gikk med barnet sitt som det beklageligvis gjorde.
Men etter at det ble kjent at det gikk som det dessverre gjort, så har hun opplyst at hun ønsker å starte en forening/støttegruppe for kvinner i hennes situasjon. Og det er jo veldig rørende. Håper at hun lykkes og at hun kommer tilbake, når hun er klar.
Noen som tror/håper at Kharma vil blande seg inn i matchen på Wrestlemania?
tror nesten mania hadde vært komplett for meg da ;)
Off topic
Hei. Jeg har kanskje tenkt meg, å lage en påske quiz om wrestling i påska ;)
Artig. Jeg kan nok ikke svare på så mye i utgangspunktet,men slike ting gir meg jo anledning til å lære mer.
Kjør på:)
Alltid artig å lære noe nytt ;)
Enig. Når noe interesserer meg så liker jeg å lære ting om det og.
Ja det er vell alltid sånn ;)
Har vi ikke en quiz-tråd? Kan ikke den brukes?
det kan den. hehe hadde glømt det jeg ;)
Skjer det noe spennende der da? Eller er det bare interne sjefer som holder konferansen?
(Innlegget ble redigert 28.03.12 20:47)
Wrestlere snakker bare, og noen sjefer også
NESTEN like spennende som divanes oppbygning til WM. ;)
WHAT? Da må jeg jo ta en titt.
EDIT: Hvor er de lettkledde jentene??
(Innlegget ble redigert 28.03.12 20:49)