Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

WWE RAW/Smackdown/NXT 2015

NYTT TEMA
Lalapalala
LalapalalaInnlegg: 4875
18.12.14 23:09

Med bare noen få show igjen i 2014 syntes jeg det var på tide å starte en ny tråd for neste år.
Hvilke ønsker har vi for WWE for året som kommer?
Hva forventer vi at skal skje?
Hvem blir nye main eventere, og hvem faller ned på kortet?
Blir det spennende å følge med?
Og viktigst av alt; Kan John Cena løfte Big Show og utføre en AA?

Foreløpig er dette Tittelholdere i WWE og NXT

WWE World Heavyweight Champion: Brock Lesnar
WWE Intercontinental Champion: Dolph Ziggler
WWE United States Champion: Rusev
WWE Divas Champion: Nikki Bella
WWE Tag Team Champions: The Miz & Damien Mizdow

NXT Champion: Sami Zayn
NXT Womens Champion: Charlotte
NXT Tag Team Champions: Lucha Dragons (Sin Cara & Kalisto)

Om vi får noen nye tittelholdere før året er omme gjennstår å se.

Neste års første PPV er Royal Rumble og den markerer starten på "The Road to Wrestlemania"
Hvem vinner The Rumble Match, og blir det Cena eller Brock Lesnar som får ut av Philly som WWE WHC?
Og kan John Cena løfte Lesnar og utføre en AA? Jeg har aldri sett det før...

Godt wrestlingår til alle!

Kristwic7
Kristwic7Innlegg: 39138
19.12.14 02:16

Høres ikke ut som Punk er like negativ i dette intervjuet som i podcasten til Colt Cobana

Joonsimen
JoonsimenInnlegg: 957
19.12.14 02:41

Så dette på et dirtsheet.

Seth Rollins casher inn mot Brock Lesnar/John Cena.
Roman Reigns vinner Royal Rumble.
Dean Ambrose fortsetter feuden med Seth Rollins.

På den måten møtes de i Triple Threat match på WM 31 for beltet.

Jeg personlig tror ikke det kommer til å skje, men det hadde vært gøy.

Tror forøvrig at Roman Reigns blir nummer 2 på Royal Rumble igjen.

Elguaje
ElguajeInnlegg: 15189
19.12.14 16:50
Joonsimen: Seth Rollins casher inn mot Brock Lesnar/John Cena.
Roman Reigns vinner Royal Rumble.
Dean Ambrose fortsetter feuden med Seth Rollins. På den måten møtes de i Triple Threat match på WM 31 for beltet

Kunne vært veldig gøy og hadde blitt en verdig main event. 

Elguaje
19.12.14 16:57

Hvilke ønsker har vi for WWE for året som kommer?

Håper det kommer et par stykker fra NXT - som får et push og en god storyline riktignok. Adrian Neville vil jeg tippe blir førstemann opp. Zayn og Owens ha en god feud nede på NXT. Finn Balor og Hideo Itami blir og spennende og følge. 

Hvem blir nye main eventere, og hvem faller ned på kortet?

Vanskelig å si. Lurer på hva som skjer når Orton, Bryan og Sheamus kommer tilbake. Wade Barrett er jo og snart tilbake fra skade. Cesaro må snart komme ut fra hundehuset han og. 

Ellers venter jeg (fortsatt) på Cody Rhodes, men det kan ta lang tid vil jeg tro. Fortsatt ung da, så er ikke såå farlig (enda). 

Kristwic7
20.12.14 15:16

Dette er et latterlig bra segment!

TopOfTheWorld
TopOfTheWorldInnlegg: 1111
21.12.14 00:00
Kristwic7: Dette er et latterlig bra segment!

Haha, en av mine favoritter, sykt at TNA ikke gjorde Lethal til en main eventer, håper han blir champion i ROH en dag

Kristwic7
21.12.14 00:39
TopOfTheWorld: Haha, en av mine favoritter, sykt at TNA ikke gjorde Lethal til en main eventer, håper han blir champion i ROH en dag

Han er jo klisslik NatureBoy der.

fredagsfylla
fredagsfyllaInnlegg: 87
21.12.14 12:00

Skal prøve å få vært litt mere aktiv i år, men spørsmål, hva har vært årets høydepunkt eller i nedtur i wwe ?

TopOfTheWorld
21.12.14 17:26
Kristwic7: Han er jo klisslik NatureBoy der.

Jepp, herlig tribute.

Hadde du giddet å stemme i kåringstråden.. du har hvert en av de mest aktive så gjør gjerne det, jo mer stemmer jo bedre 

Fygaren
FygarenInnlegg: 56420
21.12.14 17:52
Lalapalala: Og kan John Cena løfte Lesnar og utføre en AA? Jeg har aldri sett det før...

Lol...:-) 

Elguaje
24.12.14 14:19
fredagsfylla: Skal prøve å få vært litt mere aktiv i år, men spørsmål, hva har vært årets høydepunkt eller i nedtur i wwe ?

Nedturen er vel mangelen på bra kvalitet med feuds(noen få har jo vært bra) og ukesshowene (RAW og SmackDown). Vært utrolig mye spoling det siste året.  

Kan også ta med Main Event med på ukesshowene. Nå husker jeg ikke helt når de begynte å sende dette programmet men da det startet var det meget lovende. Et sted hvor øvre midcards/main eventere hadde lengre matcher, hvor de fikk god tid til å fortelle en historie. Nå er det som oftest mye recaps fra RAW (som man allerede spolte igjennom) og noen uinteressante matcher.  

Årets høydepunkt/årets øyeblikk var selvsagt da Undertaker tapte på Wrestlemania. Ingen så den komme. 

CpMunk
CpMunkInnlegg: 3548
24.12.14 15:24

Jeg ønsker alle i wrestling trådene en god jul :)

Kristwic7
28.12.14 12:15

The beast has been unleashed!  Gud som jeg savner han i WWE

TopOfTheWorld
29.12.14 22:13

Noen som har WWE15 på PS4?

Add meg i såfall. Rosenborg1994

CpMunk
30.12.14 01:22
TopOfTheWorld: Noen som har WWE15 på PS4? Add meg i såfall. Rosenborg1994

Har det, men kommer meg av en eller annen grunn ikke inn på online.

CpMunk
30.12.14 06:07

Fuckings YES! D. Bryan er tilbake for faen!!!

Kristwic7
03.01.15 16:22

Vil anbefale alle wrestling fans og se Q/A med CM Punk før UFC 182.
Satt og fulgte med live i nesten 50 min, når han har en mic så følger man bare med.

(Innlegget ble redigert 03.01.15 16:32)

Elguaje
03.01.15 18:11
Kristwic7: Satt og fulgte med live i nesten 50 min, når han har en mic så følger man bare med.

Mange dumme(eller veldig fulle, eller begge deler) folk i det publikummet der. Men CM Punk tok det fint i hvert fall.

Kristwic7
03.01.15 18:53
Elguaje: Mange dumme(eller veldig fulle, eller begge deler) folk i det publikummet der. Men CM Punk tok det fint i hvert fall.

Ja, live publikummet der var rimelig dritings.. Det brukte selvfølgelig Punk å snakke om, så for meg som er ganske lik Punk på det feltet var det bare morsomt.
Jeg fulgte hvertfall godt med på live-sendingen, fordi han er underholdende å høre på

TopOfTheWorld
04.01.15 19:02

Hvem håper og tror dere blir de 4 siste som står igjen i rumble kampen?

Tror: Bryan,Reigns,Ambrose,Wyatt

Håper: Bryan,Ambrose,Rollins og Ziggler

ElmoXM
ElmoXMInnlegg: 92
04.01.15 21:17
TopOfTheWorld: Hvem håper og tror dere blir de 4 siste som står igjen i rumble kampen?

Håper de siste tre blir Reigns, Rollins og Ambrose.

sameoldwwe
sameoldwweInnlegg: 79
06.01.15 20:35

Spent på hvordan de går videre med den slutten der. Forstår at Ziggler, Ryback og Rowan kommer tilbake sikkert innen ganske kort tid, men hvordan skal de gjør det ? skal de sloss for jobb sin eller skal de kjøre team ditt mot team datt igjen.. begge deler føler jeg har null troverdighet. 

LukeGlanton
LukeGlantonInnlegg: 157
12.01.15 00:26

Så folkens... Jeg anbefaler at dere sterkt ser på Wrestle Kingdom 9. Gå ut av WWE boblen å gi showet et sjanse. Ingen idiotiske kommentatore og rett og slett et 10/10 PPV. La oss diskutere litt puroresu.

Elguaje
12.01.15 20:47
TopOfTheWorld: Noen som har WWE15 på PS4?

Vurderer å kjøpe det. Er det bra? Hvordan er karrieremodusen?

TopOfTheWorld
12.01.15 21:26
Elguaje: Vurderer å kjøpe det. Er det bra? Hvordan er karrieremodusen?

Samme som alle WWE spillene egentlig... Mye mindre muligheter nå, kan f.eks ikke spille 30-60 man iron man match, 4 way ladder match osv. Søke modusen online er latterlig. 

Karriere modusen er FOR realistisk... Man kan bli nødt til å ha 20 dark matcher på rad.. Blir jævelig kjedelig etter hvert

PÅ en PPV squasha jeg Bryan, så var jeg ikke på TV de neste 5-6 ukene... Åssen gir det mening?

Beste er jo å spille chamber online. Spiller med mange folk så skaff deg det.

(Innlegget ble redigert 12.01.15 21:26)

Elguaje
12.01.15 21:42
TopOfTheWorld: Spiller med mange folk så skaff deg det.

Bestilte meg det, ps4 + noen andre spill. Så kommer om noen dager forhåpentligvis.

Er karriemodusen noe de har laget hvor du er en bestemt person, eller har de bare WWE Universe hvor det er ganske random kamper (noen forsøk på storylines men er ikke såå gøy i lengden)

(Innlegget ble redigert 12.01.15 21:42)

TopOfTheWorld
13.01.15 21:18
Elguaje: Er karriemodusen noe de har laget hvor du er en bestemt person, eller har de bare WWE Universe hvor det er ganske random kamper (noen forsøk på storylines men er ikke såå gøy i lengden)

Du spiller en person du lager, som heter "Superstar"

Du starter i NXT, og skal jobbe deg oppover 

ElmoXM
ElmoXMInnlegg: 92
13.01.15 23:06
TopOfTheWorld: Du spiller en person du lager, som heter "Superstar"

Man kan jo bytte navn, da

TopOfTheWorld
14.01.15 18:15
ElmoXM: Man kan jo bytte navn, da

Kan man? :I