Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Lucha Underground

NYTT TEMA
Marauder2001
Marauder2001Innlegg: 12861
28.02.15 05:09

Tenkte denne serien fortjente en egen tråd, siden jeg regner med de fleste sørger å få med seg den ukentlige dosen Tex-Mex-wrestling.

De siste to ukene har jo fått mye tilbake på skinner, men det er noen hår i suppa.  Jeg er redd at når Alberto el Patron og El Texano Jr tar feiden om AAA World Heavyweight Championship til LU overskygger det fort den lokale tittelen.  Selv om det naturligvis blir spennende å se hvilke onde planer Konnan har lagt som mottrekk mot Cuetos "supervåpen" Cage.

Hva Black Lotus fant i kjellere, og hvem som kidnappet henne får vi nok også vite. (Fordelen med at de filmer i store batcher,  storyliner blir fullført.)  Aerostar mot Drago i en best av 5 serie er bare stas, og Johnny "Morrison" Mundo er fantastisk når han får lov til å bruke styrkene sine.

Derimot tror jeg de snart må bestemme seg for om de skal ha realistisk wrestling, eller om det er fullblods superhelter.  (Tatt i betraktning at rostern offisielt inneholder Døden personifisert, en vandød(?) ninja-snikmorder som brekker motstandernes armer som offer til sin (Sith)mester og en ekte drage reinkarnert i menneskeham, tror jeg trygt kan gå for det siste.) Og tidsforløpet er helt ute å sykler, med mindre Black Lotus har ligget i bagasjerommet på en pimpmobile i en uke i strekk...

Men på tross av det: Strålende action, som passer ypperlig som et kontrapunkt til NXT og japanske promosjoner.

LukeGlanton
LukeGlantonInnlegg: 157
03.03.15 00:32

Enig med det du sier om AAA beltet og hvordan det lar fokuset gå til det heller enn LU beltet. En ting LU kunne ha forandret er å gi meg grunn til å bry om noen av kampene deres.

Hvorfor skal jeg bry meg om Aerostar når vi har Fenix, Puma, Argenis og Super Fly. Ser ikke forskjell på dem. Gi meg en grunn til å bry meg om dem. Ellers er LU sikkert mitt andre favoritt pro wrestling show på TV. Enten det eller NXT.

LukeGlanton
23.03.15 01:44

Fy faen main eventen fra den siste episoden. 5/5 kamp. Eller vent 4 og 3/4 fordi jeg liker ikke de som vant.

LukeGlanton
03.02.16 21:10

Sesong 3 er bekreftet. Gode nyheter.

Chains
ChainsInnlegg: 4
06.05.16 20:35

Hærre min juldag for en fantastisk main event på ukens LU! Sexy Star og Mariposa.. sykt

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg