Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

WWE 2016

NYTT TEMA
Lalapalala
LalapalalaInnlegg: 4875
05.01.16 12:47

Tenkte det var greit å starte opp en ny tråd for et nytt år. Her diskuteres alt som har med WWE i 2016 å gjøre (shows/wrestlere/rykter)

RAW er fritt å snakke om fra Tirsdag morgen
Smackdown er fritt å snakke om fra Fredag morgen
NXT er fritt å snakke om fra Torsdag morgen
Main Event og Superstars bryr ingen seg om.

Spoilere og rykter er det fint om man merker med Spoiler advarsel først, men ikke noe jeg kommer til å fotfølge eller klage på i stor grad. Tenk på de andre som er her også.

Hvis man vil kan man opprette egne tråder for PPV, men det har jo ikke vært så mye aktivitet her for det i det siste. Tenker i hvert fall at Wrestlemania og kanskje ROyal Rumble kan få egne tråder.

Oversikt Champions fom 05.01.16
WWE World Heavyweight Champion - Roman Reigns
Intercontinental Champion - Dean Ambrose
US Champion - Alberto Del Rio
WWE Tag Team Champions - The New Day
WWE Diva Champion - Charlotte

NXT Champion - Finn Balor
NXT Tag Team Champions - Wilder & Dawnson
NXT Womens Champion - Bayley
-------------------
Så hva er folk forventinger i 2016? Hva ser dere mest frem til? Hvem håper dere får et push? Forandringer folk ønsker?
Ha et godt wrestling år!

Elguaje
ElguajeInnlegg: 15147
05.01.16 17:39
Lalapalala: Det er ganske sykt.

AJ Styles til WWE hadde vært sinnsykt. Men da må de bruke han riktig. 

Elguaje
05.01.16 18:04
Lalapalala: Så hva er folk forventinger i 2016? Hva ser dere mest frem til? Hvem håper dere får et push? Forandringer folk ønsker?

Generelt av forventninger er bedre feuder, bedre writers. 

Så er spørsmålet om jeg ønsker at folk skal komme opp fra NXT, eller ha det showet for seg selv. Her vet man jo hva man får og vil heller se Balór, Joe og resten hvor de får være på sitt beste.

Forventer og at Rollins skal retunere som face.

Push? Er vel ikke vits å håpe på noe når det bare går til dundas uansett, men et solid push på Kevin Owens, Cesaro(Face). Tørre å gjøre Ziggler heel kanskje? Trenger en forvandling ihvertfall. 

Ellers, som alltid, Cod..erh..Stardust.

Elguaje
05.01.16 18:06

Glemte Sasha Banks!

Gjør han like rå som hun er på NXT.

CpMunk
CpMunkInnlegg: 3548
06.01.16 19:02

Push John Cena!!!

Elguaje
07.01.16 11:00

Cena skadet og må operere. Blir nok flere måneder borte på han da.

CpMunk
07.01.16 14:07

Da er det bare til å glede seg til WM uten Cena, Orton, Rolins, Bryan, Cesaro og sikkert flere... Vince lever når han er desperat da, så jeg er ikke bekymret enda.

RoyaleWithCheese
RoyaleWithCheeseInnlegg: 12296
07.01.16 23:25

Må si at interessen min for main roster har nådd et absolutt bunnpunkt. Nå gidder jeg knapt å sjekke resultater en gang. Har bare fått med meg at Roman Reigns er mannen som blir pushet, mens resten stort sett er en suppe med mer eller mindre underholdningsverdi.

NXT er jeg derimot fortsatt interessert i, og gleder meg til å se mer av Sami Zayn, Hideo Itami, Finn Balor, Samoa Joe, Asuka, Bayley, samt Jordan & Gable. Kommer det en gjeng fra New Japan også slik som det blir ryktet kan det bli riktig så spennende fremover. Interessant blir det også å se hva som skjer med damedivisjonen når Bayley blir degradert til main roster. De har jo debutert nye wrestlere hyppig i høst, så får vi håpe at beltet holder seg langt unna Eva Marie.

cocos-
cocos-Innlegg: 2994
07.01.16 23:40

Angående Bryan så har han kontaktet en tredje lege for å få en endelig avgjørelse rundt dette. WWE-legen mener jo at han ikke er klar, en utenfor mener han er klar, så da må en tredje lege til for å overbevise de i WWE. Håper det går i orden og at man snart ser Bryan i WWE igjen. Om det ikke går i orden vil Bryan wrestle et annet sted. 

cocos-
07.01.16 23:41

AJ Styles skal nok kjapt opp på RAW/Smackdown. Skal vel bare i et par kamper i NXT for å venne seg til hvordan WWE er. 

Zappadude
ZappadudeInnlegg: 932
08.01.16 00:00

Mauro Ranallo ny kommentator på Smackdown, spennende.

Salihovic
SalihovicInnlegg: 7098
08.01.16 03:47
cocos-: AJ Styles skal nok kjapt opp på RAW/Smackdown. Skal vel bare i et par kamper i NXT for å venne seg til hvordan WWE er.

Jeg så noen som mente Nakamura og AJ skal rett inn i Raw uten å gå nedom NXT først

Salihovic
08.01.16 03:48

Forøvrig skal John Cena være ganske sikker på å misse WM

CpMunk
09.01.16 04:58

Ukens Smackdown var et helt ok show. Nå har ikke jeg sett mye Smackdown i det siste, men om det forblir på dette nivået (helst over) så er det helt greit.
Nye kommentatoren virker også som en god kommentator. Jeg syntes han gjorde en god job.

Hva er greien med R-Truths nye gimmick? Skal han ukentlig ikke ha noe anelse hva de andre wrestlerene i ringen snakker om? Det der er noe som fungerte bra den ene gangen i fjor. Hver uke derimot vil ikke gå.

Og hva skjer med Dolph Ziggler? Hva er hele denne greien med å forandre utseende for hver opptreden? Stritt langt hår denne gangen... Det lukter mer og mer jobber av han.

Main eventen mellom Dean Ambrose og Kevin Owens var helt grei. Den feiden bør egenltig ende snart. Litt lei av de to mot hverandre nå. Men de leverer nå i alle fall.

CpMunk
09.01.16 16:12

Var da voldsomt med skader da... Merkelig

Salihovic
10.01.16 03:01
Lalapalala: Så hva er folk forventinger i 2016? Hva ser dere mest frem til? Hvem håper dere får et push? Forandringer folk ønsker?

Surprise return av Mason Ryan

vadefugl
vadefuglInnlegg: 39721
10.01.16 08:07

Hører på Motorhead akkurat nå. Ellers så begynner det å bli en god stund siden wrestling gikk på Eurosport. Kanskje på den norske kanalen, men den har selvfølgelig ikke jeg. Men får følge med på youtube da. Helst ser jeg eldre kamper. 

Kristwic7
Kristwic7Innlegg: 39086
10.01.16 19:08

fra 15000+ innlegg i 2012 til 1000+ innlegg i 2015. Vi må begynne å skrive mer her inne ass.

Berre11
Berre11Innlegg: 736
10.01.16 20:07

Ser på, men ikke med stor entusiasme. Flirer litt av såkalte eksperter som nesten krever plass hos WWEs Creatives.

Men glad i Network. Sett alt fra attitude era, og nå er alle RAW episodene fra 99 og til og med 2001 ute. Så masse snadder. 

En helt annen tid. For noen promoer, kamper og karakterer. 

Crabsen
CrabsenInnlegg: 10752
10.01.16 21:10

Næmmen halla

Crabsen
10.01.16 21:12
Berre11: Flirer litt av såkalte eksperter som nesten krever plass hos WWEs Creatives.

Vil ikke kalle meg noe ekspert, men tror nok vi alle er enige om at jeg fortjener en plass rundt dette høytidelige bordet

Crabsen
10.01.16 21:13
cocos-: Sasha Banks er også skadet. Usikkert hvor lenge, tho.

Dette bekreftet vel Sasha selv bare var bull****

(Innlegget ble redigert 10.01.16 21:13)

Crabsen
11.01.16 22:06

Sting som Headliner for årets Hall of Fame

Gratulerer Stinger!

cocos-
11.01.16 23:43

Hvordan vet du at han er headliner? Undertaker kan jo også komme inn i årets HOF.

cocos-
12.01.16 07:24

And theeeee neeeeeeeeeew US-champion; Kaaaaaaalistooooooooo!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg