Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

WWE Money in the bank 2016

NYTT TEMA
AbyssTNA
AbyssTNAInnlegg: 1309
19.06.16 22:17

Da er tiden inne for MITB 2k16
Jeg skal selvfølgelig få med meg dette siden jeg tilfeldigvis har ferie fra jobb! :)
Jeg laget denne tråden nå så håper jeg at folk engasjerer seg til showet starter! Jeg var veldig aktiv før her inne på VGD og snakket mye om wrestling. Jeg ser at noen av de gamle veteranene er her ennå og det er bra! er også kjekt å se at mange nye har blitt me i gjengen. Jeg legger ut kortet for kvelden her :

The Dudley Boyz vs. Lucha Dragons (pre-show) The Golden Truth vs. Breezango (pre-show) Dolph Ziggler vs. Baron Corbin Apollo Crews vs. Sheamus Charlotte and Dana Brooke vs. Becky Lynch and Natalya The New Day vs. The Vaudevillains vs. The Club vs. Enzo Amore and Colin Cassady (WWE Tag Team Championships) Rusev vs. Titus O'Neil (United States Championship) John Cena vs. AJ Styles Chris Jericho vs. Cesaro vs. Sami Zayn vs. Alberto Del Rio vs. Dean Ambrose vs. Kevin Owens (Money in the Bank) Roman Reigns vs. Seth Rollins (WWE World Heavyweight Championship)

laffano
laffanoInnlegg: 14411
19.06.16 22:18

Er dette i natt?!?

AbyssTNA
19.06.16 22:19

Yes it is!

laffano
laffanoInnlegg: 14411
19.06.16 22:20

Hmm frister å se på igjen er noen måneder/år siden jeg har sett på... 

AbyssTNA
19.06.16 22:32

go for it :) im in

borbje
borbjeInnlegg: 3109
21.06.16 14:21

Bra show,  men er ganske lei av å se corbin I mot ziggler nå..

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg