Ja om mindre enn 24 timer er valgnatta over oss for alvor. Her kan man skrive ting fra valgnatta, om spesielle opplevelser, spesielle ting ved tv sendinga, slipset til Geir Helljesen, ja kort sagt alt mulig fra natta
:)
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Ja om mindre enn 24 timer er valgnatta over oss for alvor. Her kan man skrive ting fra valgnatta, om spesielle opplevelser, spesielle ting ved tv sendinga, slipset til Geir Helljesen, ja kort sagt alt mulig fra natta
Ja, jeg tror at jeg skal ha valgvaken på internett iår. Det blir spennende å følge med etterhvert som stemmerapportene begynner å komme.
(Innlegget ble redigert 13.09.09 22:27)
Jeg gleder meg, men er spent også.
Skal nok være over internett, så nå funderer jeg på om jeg skal se den på TV2 eller NRK!
Selvom jeg ikke er begeistret for NRK virket de proffere og jeg mener å huske at flere så på NRK enn TV2 under forrige valgsending i 2005.
NRK har dessuten et lengre program. De starter sendingene 19:30 og har bare 10 minutter pause med bl.a nyhetssendinger. TV2 har 50 minutter pause med nyheter, sport osv. i tillegg til å starte en halvtime senere enn NRK.
Begge kanalene avslutter sendingene kl 01:30.
(Innlegget ble redigert 13.09.09 23:03)
Gjør de det? Så kaller de det valgnatt?
Tåpelig, valgkveld skal det være.
Jeg vet! Irriterer meg og. Hadde minst planlagt å sitte oppe til 3.
Men jeg tror TV2 nyhetskanalen fortsetter etter halv to. Håper iallefall det.
Enig. Under presidentvalget så var det jo sendinger hele natta på BBC, CNN, NRK og TV2...
Men det var vel mest pga tidsforskjellen mellom USA og Norge det da.
Hva er poenget med det? Resultatet er jo noenlunde klart halv ti, og ved midnatt kommer jo partilederne sammen til partilederdebatt? Etter det er det jo ikke så mye å si?
Radioresepsjonen ftw!
Kommer til å ha på radioen, men sitter oppe hvertfall til midnatt. Men hvis slaget er tapt før det, så da er det bare å finne senga da.
Ja, det er å love for mye å kalle det valgnatt. Men det er nok noe som henger igjen fra gamle dager. Nå hjelper jo elektronikken til så mye at man får tallene tidligere. Det synes jeg er litt synd. Liker spenningen og detaljene, usikre prognoser og "vi ventar fortsatt på dei store byane"...
Har hørt at tallene for forhåndsstemmene skal komme ganske kort over kl 2100, altså litt etter valgdagsmålingene. Så vi kan risikere at det er mer eller mindre avgjort ved 2230-tiden. Kjedelig.
Ellers har jeg ordnet meg med fri i morgen. Jeg skal ha god middag for å feire demokratiet, og kjører på med litt godsaker utover kvelden. Blir vel litt å kommentere her også, kan jeg tenke meg.
Vel, hadde forelesning i dag, så jeg fant ut det var best å kle seg korrekt på valgdagen (har selv stemt allerede). Blå skjorte og blått slips, så vet da folk hvor sympatien min ligger:D
Nei, men i huleste. Der er det Gerhard Helskog som leder sendingen på TV2 Nyhetskanalen. Han burde vært forvist til evig tid, ikke bare noen få år.
"Overlever du denne natta?" Ja, det er det første spørsmålet han presterer å stille til vår statsminister...
...
Jeg tipper 85 - 84 i favør de borgerlige, men jeg aner ikke hvilken regjering vi får !
Er dette den offisielle tråden? I så fall er det rart det ikke er mer aktivitet.
GUD BEDRE SÅ SPENT JEG ER NÅ!!!!
Trur jeg må finne no vival snart
Jeg også. Jeg klarer knapt å sitte stille.
Men det skyldes ikke at jeg er spent, for utfallet er jo ganske åpenbart. Jeg er nok heller glad og forventningsfull. Det kommer til å bli en brakseier for Fremskrittspartiet.
(Innlegget ble redigert 14.09.09 20:51)
Nå er meningsmålingen her om 9 min!
Gleder meg til partilederdebatten sånn rundt midnatt. Ingenting er så artig som å se trynene på de som har skuffet. For en stund tilbake så lå Frp opp mot 30%, og Siv Jensen dreiv flere ganger å leflet med at det nærmest var naturgitt at frp skulle bli større enn bondevik-2-partiene. Kan bli en artig valgkamp.. Og man kan vel si at Frp har falt mest i løpet av valgkampen.
Alt startet med at mediene hadde lagt opp til et løp mellom Jens og Jensen. Sånn ble det ikke.
Hvis jeg ikke gir lyd fra meg innen 20 minutter, ring ambulanse
Nå er det like før her!
Som skal sendes hvor??
Det er greit, hva er nummeret igjen? 110?
STENGT!!!
Here we go, nå kommer første pekepinn!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!