Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Linker, nettsteder og apper til båttførerprøven.

NYTT TEMA
Haakon149
Haakon149Innlegg: 3
06.06.17 21:32

Hei, jeg lurer på om noen vat om noen bra plasser der man kan øve til båtførerprøven. Legg gjerne til link eller apper (helst gratis men er åpen for alt). Noen som også har tips til hva man kan øve på til båtførerprøven. Noen som vet om noen bra og skre kurs og prøvelokaler(navn og link). Takk for svar.  

SkipperB
SkipperBInnlegg: 1
07.08.17 14:21

båtførerkurset.no kan du f.eks. øve deg til båtførerprøven med et spill;)

SUV
SUVInnlegg: 4087
13.08.17 18:01
Haakon149: Noen som vet om noen bra og skre kurs og prøvelokaler(navn og link).

Hvis du lurer på noen bra prøvelokaler så burde du nok skrive sånn omtrent hvor i landet du holder til og hvor langt derfra du er villig til å reise for å ta kurs og prøven. Det hjelper lite å tipse om bra lokaler hvis du holder til i en helt annen del av landet.

Selv tok jeg et kurs som gikk over en del kvelder og prøven samme sted etter dette. Kurs var obligatorisk, men nå er det vel blitt tillatt å bare lese selv tror jeg og så ta selve prøven.

Reglene som var vedtatt tilsa at jeg måtte ta prøven (og kurset), men så ombestemte de seg etter jeg hadde tatt kurset og det hadde ikke vært nødvendig å ta det likevel. For min del så er det slik at den nyttige delen av kurset kan oppsummeres greit på et klistremerke med merkesystemet som jeg har klistret opp i båten. Også var det masse unyttig som jeg aldri trenger og masse repetisjoner av ting som er helt opplagt. Alle unntatt en på mitt kurs bestod prøven, sånt skulle man tro var beskyttet av personvernet, men alle kursdeltakerne fikk tilsendt en mail der det stod "Alle unntatt ...............(fornavn etternavn) bestod båtførerprøven."

fargerik
fargerikInnlegg: 52209
13.08.17 19:36
SUV: Alle unntatt en på mitt kurs bestod prøven, sånt skulle man tro var beskyttet av personvernet, men alle kursdeltakerne fikk tilsendt en mail der det stod "Alle unntatt ...............(fornavn etternavn) bestod båtførerprøven."

ÆRRE MULIG?????

Klikk for å gå tilbake til toppen