Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Vi gikk på skjær i sommmer

NYTT TEMA
bodom
bodomInnlegg: 2036
01.10.04 21:19
Det var ganske hefti!;D

Dunkodunk så sto vi på toppen av et begrodd undervannsfjell... Passe skummelt! ehe, ok, fikk litt panikk med det første. Båten sto å vippa på skjæret når man gikk på den. Vi hadde ikke stor fart over, hadde vi hatt det kunne det gått ille!! Så fikk vi hjelp av noen som dro oss av til slutt..

Lineeh¤`
Kementari
KementariInnlegg: 59
05.10.04 11:50
Ble det ikke store skader på båten da? Hvor stor båt har du egentlig? :P Og åssen båt er det? Er en jævel til å spørre spm.. >_
DrBrodsky
DrBrodskyInnlegg: 4247
06.10.04 00:54
Jeg går på skjær og båer så og si hver sommer jeg.
Det er så inni helvete mange av de rundt forbi, og at ingen ser til å få fjernet de er intet mindre enn en skandale.
bodom
06.10.04 17:15
Hehe, nei veit ikke om skadene enda, det ble visst noe riper i følge en som dykka ned å så etter, har ikke tatt den opp enda så det kan bli spennende.
Det er en Bayliner Ciera 2855..
drygolin
drygolinInnlegg: 608
06.10.04 22:00
Grunnstøting skjer med de aller fleste som bruker båten mye.

Jeg har gått på et par ganger, men med lav fart.
I ukjent farvann følger jeg godt med på kart og ekkolodd.
bodom
09.10.04 22:11
Båten var ikke noe fin under =/
Kementari
20.10.04 11:24
Ja.. Ekkolodd og kart er ganske viktig... Hehe:P Skal ta båt kurs snart.. Da lærer jeg alt om kart og sånt.. Ganske kjekt egentlig :P

\m/\m/
Kementari
20.10.04 11:25
Ja.. Ekkolodd og kart er ganske viktig... Hehe:P Skal ta båt kurs snart.. Da lærer jeg alt om kart og sånt.. Ganske kjekt egentlig :P

\m/\m/
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester