På denne nettsiden kan du melde fra om det meste; OG det fungerer! Det siste jeg hørte var en som rapporterte om et stygt hull i veien i Oslo sentrum kl 10 om formiddagen. Da vedk kom hjem fra jobb, var hullet tettet:-)
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
På denne nettsiden kan du melde fra om det meste; OG det fungerer! Det siste jeg hørte var en som rapporterte om et stygt hull i veien i Oslo sentrum kl 10 om formiddagen. Da vedk kom hjem fra jobb, var hullet tettet:-)
Kanskje kjørte han feil og havnet i Trondheim.
Morsomt:-)
Denne rapporteringssiden er noe jeg kommer til å benytte meg flittig av. Spesielt vedr manglende veilys nå om høsten. Hele strekninger mellom Sandefjord og Andebu er beksvart, mangler lys på begge sider av veien. To-felts vei med betongmidtdeler...
Skikkelig ekkelt å kjøre der!
Har du ikke hatt klaustrofobi før, så får du det da! Ihvertfall om du har en trailer i hekken og slaps på veien.
Jeg nekter å kjøre den strekningen etter mørkets frembrudd. Jeg har meldt fra til 175 to ganger, men får ikke sjekket om de har "slått på lyset", av ovennevnte årsak:-)
Kanskje noen vet? E18 fra Sandefjord helt frem til avkjørselen Andebu/Hof, eller motsatt. Det er/var mørkt på begge sider av veien...
(Innlegget ble redigert 15.09.11 15:02)
Hadde de bare giddi å fikse veien istedet for å legge på noen klatter asfalt de tramper ned med føttene.
Har noen sånne på tur til jobb. Tre klatter oppå hverandre. Så man ender uanset opp med å kjøre rundt.
Det er slutt på den tiden da de tok lange strekninger.
Ja, noen gater ser ut som lappetepper, men heller dét enn dype hull som skader bilene.