Kompressor-V8Innlegg: 3913
M-T det er nettopp det jeg sier. De er (merkelig) fornøyde til tross for alt det jeg ramset opp.
(Innlegget ble redigert 01.03.17 23:43)
fcukInnlegg: 15391
Kompressor-V8: M-T det er nettopp det jeg sier. De er (merkelig) fornøyde til tross for alt det jeg ramset opp.
Ja, det er absolutt fasinerende og et studie verdt.
Bare måten de omtaler Elon Musk, som en Jesus 2.0, er så klein at jeg nesten ikke klarer å forholde meg til det.
(Innlegget ble redigert 02.03.17 06:44)
RibbaInnlegg: 34768
fcuk: Naboene mine opplever nok en betydelig forskjell kl 5:10 om morgenene fra kaklediesel på kaldstart til snikende ullteppe.
Mine opplever nok også en forskjell fra en relativt snill Mazda til en litt mer naughty Ford.
Men om det er en veldig kald morgen, så kan de jo ikke med sikkerhet si at det er jeg, fordi innkjørselen min ser ca slik ut da.
(Innlegget ble redigert 02.03.17 21:30)
Jeg tror det er ganske mange av de andre bilprodusentene som er bedre på å lage elbiler enn Tesla og Elon Musk. De bare vil teste det skikkelig og vil sikre at markedet er der først. Tesla fremskynder i alle fall testingen av markedet litt og er prøvekanin for de skikkelige bilmerkene på området elbil. Mens Norge har overdrevet elbilfordelene voldsomt at vi får mer oppmerksomhet rundt elbiler.
(Innlegget ble redigert 02.03.17 22:26)
Enig. Litt høyere også.
Kan de ha blitt inspirert av å lage en etterfølger til denne? Bak
(Innlegget ble redigert 14.03.17 21:15)