Jeg nevnte jo tidligere, da de første bildene av 4-serien ble publisert, at jeg ikke var blant haterne. Jeg antok at skiltet nok ville kamuflere mye av grillen, noe den også har gjort. Og som Iseran sier, grillen ser vesentlig bedre ut på M4 enn på de andre 4-seriene. Den er jo helt åpen, har kun noen horisontale linjer og er samtidig helt sort, mens i de andre 4-seriene så er den jo lukket (åpner seg kun ved behov) og har ofte mange blanke detaljer med et honeycomb-mønster.
Så grillen er langt mer synbar på de andre 4-seriene.
Jeg har jo tidligere nevnt at jeg pr i dag planlegger at bilen vil byttes ut i 2024 om miljøfanatikkerne får det slik de vil.
Bilen er for det meste finansiert med innbyttebil og oppsparte midler, men den som alle andre nye biler jeg har hatt, så har jeg delfinansiert den med lån. Og da, sammen med boliglånet mitt, går gjeldsgraden min opp til ca 1,5. Så det jeg har lån på bilen bør ikke gi meg mange søvnløse netter.
Forsikring vil ende opp på 1100-1500 kroner pr mnd avhengig av noen variabler jeg må se litt nærmere på.