Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Problemer med vindusvisker og spylervæske

NYTT TEMA
Alv1
Alv1Innlegg: 1
30.10.18 14:09

Hei 

Jeg har en golf 2013 modell, hvor jeg har ett problem med at når jeg drar vindusvisker spaken mot meg så beveger de fremre vindusviskerene seg men det kommer ingen spylervæske ut, selv om eg vet at spylervæsken er full. Og den bakre vindusviskeren vil ikke bevege seg visst jeg dytter spaken bak. Men visst jeg slår av bilen og så starter den på nytt igjen så funker alt som det skal igjen. 

Dette skjer til tider, er det noen som har vært borti dette?

Bill_Babba
Bill_BabbaInnlegg: 5351
30.10.18 19:50

Det høres ut som dårlig kontakt, eller jording feil. (kan like godt være i bryter, som ved visker/spyle motorene, men tipper bryter)

2013 er såpass ny, at det kan være feil i en styreenhet også.

Dette bør en kunne se på n diagnose sjekk.

Hva er garanti tiden på 2013 Golf?

nometalhorse
nometalhorseInnlegg: 16223
30.10.18 20:18
Bill_Babba: Hva er garanti tiden på 2013 Golf?

5 år.

1. januar 2011 skjedde det en liten revolusjon på nybilfronten. Da innførte Norges største bilimportør, Harald A. Møller, fem års garanti på alle biler fra Volkswagen, Audi og Skoda.

Bill_Babba
Bill_BabbaInnlegg: 5351
01.11.18 17:49
nometalhorse: 5 år. 1. januar 2011 skjedde det en liten revolusjon på nybilfronten. Da innførte Norges største bilimportør, Harald A. Møller, fem års garanti på alle biler fra Volkswagen, Audi og Skoda.

så i tilfelle. Om bilen da er sein registrert 2013, så kunne en tlf til Møller være aktuelt.

F.R.O.G
F.R.O.GInnlegg: 10267
05.11.18 19:30
Alv1: Hei  Jeg har en golf 2013 modell, hvor jeg har ett problem med at når jeg drar vindusvisker spaken mot meg så beveger de fremre vindusviskerene seg men det kommer ingen spylervæske ut, selv om eg vet at spylervæsken er full. Og den bakre vindusviskeren vil ikke bevege seg visst jeg dytter spaken bak. Men visst jeg slår av bilen og så starter den på nytt igjen så funker alt som det skal igjen.  Dette skjer til tider, er det noen som har vært borti dette?

Har hatt lignende problemer på min bil som er en helt annet merke, tipper det er en eller annen programfeil i bilens datasystem. Utenfor garantitiden nå, og jeg bare driter i det. Blir garantert dyrt å fikse det, så jeg lever heller med problemet som bare dukker opp av og til.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester