Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Lcd-display med flekker

NYTT TEMA
Laaarshaug
LaaarshaugInnlegg: 1
10.01.19 17:19

Hei, 

Vi har en Pegeout 5008 med et ensfarget display på radio/betjeningsenhet som har fått en voksende flekk. Flekken brer seg pixel for pixel som en lysende  "orm". Regner med at det ikke kan fikses, men er det evt noen mulighet for å få stoppet veksten? 

rosmebraad
rosmebraadInnlegg: 36842
10.01.19 18:49

Jeg har 'tatt skrekken' etter å ha sett store kasser av defekte elektriske deler fra franske biler.

(Fransk dynamo, vindusglass etc. i tyske biler derimot, er topp!!)

Jan
JanInnlegg: 5807
15.01.19 20:21
Laaarshaug: Regner med at det ikke kan fikses, men er det evt noen mulighet for å få stoppet veksten?

Det finnes firmaer som kan fikse dette, evt. bytte display. Det er bare å søke på nettet.

xantiasx
xantiasxInnlegg: 2273
16.01.19 08:35

Var det samme på 308SW-en jeg har da jeg kjøpte den, dog på klimapanelet. Ga 600 pluss frakt fra en bilopphugger (Saggrenda i Kongsberg) for ett brukt ett, og var relativt enkelt å bytte. Så det sto en skadet 5008 på Jern og Metallomsetningen i Larvik da jeg kjørte forbi for et par uker siden.

(Innlegget ble redigert 16.01.19 08:35)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester