Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hva slags bil er dette?

NYTT TEMA
Hollabaloo
HollabalooInnlegg: 10437
10.06.19 11:21

NB! Linken til grds peker videre til det brunbeisa nettstedet document.no For de som ikke ønsker å bidra med klikk-annonse-inntekter til "arbeidet deres", så kan jeg heller anbefale å gå til en ordentlig nettavis og så videre til forumets Tesla-tråd, der Tesla-brannen allerede er tatt opp.

(Innlegget ble redigert 10.06.19 11:26)

grds
grdsInnlegg: 6824
10.06.19 11:25
Hollabaloo: NB! Linken til grds peker videre til det brunbeisa nettstedet document.no For de som ikke ønsker å bidra med klikk-annonse-inntekter til "arbeidet deres", så kan jeg heller anbefale å gå videre til forumets Tesla-tråd, der Tesla-brannen allerede er tatt opp.

Hva slags svar er dette? Har du noe belegg for de påstandene du kommer med?

(Innlegget ble redigert 10.06.19 11:26)

Hollabaloo
10.06.19 11:30
grds: Hva slags svar er dette?

Et svar som gir andre på forumet muligheten til å velge å ikke bidra til høyere klikk på et nettsted som mange mener er rasistisk og ikke ønsker å ha noe med å gjøre. 

grds
10.06.19 11:34
Hollabaloo: Et svar som gir andre på forumet muligheten til å velge å ikke bidra til høyere klikk på et nettsted som mange mener er rasistisk og ikke ønsker å ha noe med å gjøre

"Mange mener er rasistisk"? Da kan du sikkert vise til domfellelser for brudd på rasismeparagrafen? Ikke det?

Document.no arbeider etter Vær Varsom-plakatens og Redaktør-plakatens prinsipper.

Men over til trådens tema: Hva slags bil brenner på denne måten? Er det slik at man bør vokte seg for å parkere ved siden av en slik?

Hollabaloo
10.06.19 11:36
grds: Men over til trådens tema: Hva slags bil brenner på denne måten? Er det slik at man bør vokte seg for å parkere ved siden av en slik?

Tesla Model S. Og temaet diskuteres her.

grds
10.06.19 11:38
Hollabaloo: Tesla Model S.

Hvorfor har den gått i oppløsning på den måten? Jeg har sett utbrente bilvrak før, men ikke hvor halve bilen mangler. Er den laget av aluminium?

NLHE
NLHEInnlegg: 9480
10.06.19 13:27
grds: Hva slags svar er dette? Har du noe belegg for de påstandene du kommer med?

Ett sekund i kommentarfeltet svarer på alle spørsmålene dine. Ren oppkast.

NLHE
10.06.19 13:52
grds: Hva mener du? Har du noen eksempler?

Den artikkelen du akkurat linket til.

NLHE
10.06.19 13:55
grds: Hvis en person skriver noe i et kommentarfelt, betyr det at avisen støtter de meningene?

Det er vel mye av samme ulla som frekventerer de forskjellige kommentarfeltene. Forskjellen er at på document og resett så møter de aldri noen motstand. Et rent ekkokammer av folk med store personlige problemer og som trenger et sted å få det ut.

NLHE
10.06.19 13:58
grds: Hva er problemet? Hvis en person skriver noe i et kommentarfelt, betyr det at avisen støtter de meningene?

Er ikke dere veldig tilhengere av å kalle en spade for en spade? Jeg ser en spade og jeg kaller det for en spade.

F.R.O.G
F.R.O.GInnlegg: 13230
10.06.19 15:22
NLHE: Er ikke dere veldig tilhengere av å kalle en spade for en spade? Jeg ser en spade og jeg kaller det for en spade.

Ikke vær så tilbakestående og ekstremt trangsynt. Du innbiller deg at du ser en spade, fordi du vil se den. Skråsikker som enhver idiot, og like bastant. Det florerer med dårlige kommentarer i alle forum som har åpent for dette her, uansett avis eller nettforum. Du er et prakteksempel på slike totalt blåste kommentarer. Se deg i speilet! 

Amatør_1
Amatør_1Innlegg: 9466
10.06.19 21:03
Hollabaloo: Et svar som gir andre på forumet muligheten til å velge

Siden noen åpenbart har slettet åpningsinnlegget kan jeg vanskelig se at det foreligger noe slikt valg. Foreslår at trådstarter poster linken igjen så hver og en selv kan velge.

Amatør_1
10.06.19 21:10
grds: Hvorfor har den gått i oppløsning på den måten? Jeg har sett utbrente bilvrak før, men ikke hvor halve bilen mangler. Er den laget av aluminium?

Det er en Tesla Model S. Ser ut som en batteribrann (selvsagt bare en hypotese), for slike er nesten umulige å slukke, slike branner har egen oksygentilførsel. Muligens forklarer dette skadene.

(Innlegget ble redigert 10.06.19 21:11)

Hollabaloo
10.06.19 21:10
Amatør_1: Siden noen åpenbart har slettet åpningsinnlegget kan jeg vanskelig se at det foreligger noe slikt valg. Foreslår at trådstarter poster linken igjen så hver og en selv kan velge.

Du har ikke helt dagen idag. Se på innlegget over ditt.

Amatør_1
10.06.19 21:13
Hollabaloo: Du har ikke helt dagen idag. Se på innlegget over ditt.

Takk jeg har det bra, håper det også gjelder deg. Fint at trådstarter hadde samme ide som meg.

grds
10.06.19 21:15
Amatør_1: Siden noen åpenbart har slettet åpningsinnlegget kan jeg vanskelig se at det foreligger noe slikt valg. Foreslår at trådstarter poster linken igjen så hver og en selv kan velge.

Her er innlegget som tydeligvis var for ekstremt for VGD å la stå:

"Hva slags bil brenner på denne måten? Er det slik at man bør vokte seg for å parkere ved siden av en slik?"

grds
11.06.19 13:12
Komunista: Så linker du vidre til Aftenposten, globalistenes fyrtårn i Norge. Artig.

Tydeligvis viktig for enkelte at ingen leser "forbudte" meninger.

Nye bilbranner i Oslo. Når det gjelder hvor man bør parkere så er rådet åpenbart: Ikke parker i Oslo.

HLund
HLundInnlegg: 12865
11.06.19 13:51
Komunista: Vi ser jo f eks kamapanjen mot Resett, ledet an av nettroll og statssekretær Sveinung Rotevatn (V).

Dakkar lille Resett. Har noen vært slemme med disse snillingene som bare vil alle vel? Fysj og fy. Kjenner jeg blir grusomt opprørt på deres vegne for at de brøt Googles vilkår. Det var veldig slemt av de andre dummingene å få dem til å gjøre det.

(Innlegget ble redigert 11.06.19 13:52)

lusekoftan
lusekoftanInnlegg: 46215
11.06.19 18:32
Komunista: kamapanjen

lol

grds
12.06.19 16:03

Nok en brannfarlig bil. Men noe sier meg at uansett biltype er det på Oslo øst vi uansett vil se flest bilbranner.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg