Hei har en del spørsmål
Jeg leide en leilighet på 55 kw. han hadde bestemt seg for salg av leiligheten pga. samlivsbrudd.
jeg hadde nylig fått meg sambor og han hadde flyttet til meg.
Han skulle takstere leiligheten. bilder av leiligheten og visning smpørsmåle da er om han kan kreve om att alt av pappesker og ting og tang i leilighen skulle være ryddig pga. bilder og visning. jeg kunne ikke ha appesker og slik stående....
jeg hadde jo fått oppsigelse tid på 3 månder..Hhar han lov til det jeg måtte jo finne meg noe aent.? og han forlange alt av pappesker og div skule vekk?... jeg sa for oss begge partner hadde det vel vært greit om jeg var ute av leiligheten? JA fikk jeg som svar, Så flytta vi men 3 månders oppsigelse følgte med. oktober til januvar
men så begyner huseier og pusse opp som jeg disponibinier så begyner gardiner persiener så tenkte jeg nå har det kommet noen inn i leiligheten men jeg har jo 3 månder? skal det da flytte noen inn i den perioden?? Møbler tv sjeksjon skap og div. Spørte han om det bor noen der Neeeei Jeg har sett ex kona hans der og jeg fikk som svar att hu var der på dagtid Men jeg dispinerer jo Leiligheten til januvar.. Er dette lov ? Hva skal jeg gjøre???.......