Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Bo på hotell i England når man er mindreårig.

NYTT TEMA
Snåsamannen
SnåsamannenInnlegg: 141
16.11.11 18:59

Hei!

Er det noen som vet om man må være 18 for å bo sammen med noen andre på hotell i utlandet? Som feks London? Jeg og 3 andre venner på 16/17 har planer om å dra på Coldplay konsert, og det ville vært fryktelig kjipt hvis det man må være over 18 år.

JuleTissen
JuleTissenInnlegg: 1465
16.11.11 19:00

Nei i england må mindreårige sove på gaten

Snåsamannen
SnåsamannenInnlegg: 141
16.11.11 19:32

Du er sykt vittig, vet du det?

Everenga
EverengaInnlegg: 4290
21.11.11 13:28

Reiseforumet hadde kanskje vært et bedre sted for denne tråden men pytt pytt. Har selv bodd på hotell alene som mindreårig i England selv om dette begynner å bli noen år siden (17 år siden faktisk). Kan ikke skjønne at de skal ha forandret dette. Men Visa kort må du nok kunne framvise.

Klementiin08
Klementiin08Innlegg: 202
23.11.12 17:01
Everenga: Men Visa kort må du nok kunne framvise.

Er vel mer vanlig å måtte vise pass, enn Visa kort. Det har alltid jeg måtte gjort når jeg er i utlandet, aldri vært godt nok med Visa.
Når det er sagt, jeg bodde i Tsjekkia på hotell som mindreårig, alene, kan ikke tenke meg at det er annerledes i England. 

mf_6
mf_6Innlegg: 3730
25.11.12 21:53

Et tips kan jo være å sende en mail til hotellet dere vurderer å bo på og spørre om det er mulig.....

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg