Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kjøpe leilighet i Brasil

NYTT TEMA
Fly_Mac
Fly_MacInnlegg: 50
26.11.11 14:47

Heisann,

Har fundert en god stund på å kjøpe meg en liten leilighet i Brasil,dette blir et kjøp der ingen andre norske parter blir involvert.

Noen som har hvert i samme båt og som har gode tips?

Har brasil en avgift på boligkjøp ala norges dokumentavgift?

Hvilke andre ting er det jeg bør passe på?

Skal nedover til vintern for å sjekke alle formaliteter, men innspill ifra folk som har hvert igjennom "mølja" fra før av motas med takk.

:-)

Script
ScriptInnlegg: 3309
28.11.11 14:44

Jeg har kontakt med en ganske betydelig godfather i brasiliansk eiendom. Jeg har vel en 1.2000.000 millioner dollars til rådvelde, men hvor finner jeg det huset som passer meg. Det skal ha gang, et soverom, et bad m toilette(jeg liker å skrive det sånn), stue, kjøkken er ikke nødvendig. Finner jeg noe lignende til den prisen. Og klimaet må være godt.

Pelle_Parafin
Pelle_ParafinInnlegg: 2967
08.01.12 18:42

Mitt tips er: Ikke kjøp, du blir låst til å benytte alle feriene dine i denne leiligheten. Bedre å leie den måneden i året du har ferie.

pumas
pumasInnlegg: 59
01.10.13 05:10

viss du har 1.2000.000 dollar til rådvelde kan du vell hyre noen som fikser det for deg ??!!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg