Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Røyk må bli et forbud i borettslag!!!

NYTT TEMA
Blessecan
BlessecanInnlegg: 17
30.07.13 19:21

Jeg er så jævlig lei alle som røyker i blokka hvor vi leier! Datra mi er allergisk og det er jeg også!! Kan ikke de jævla røykerne komme seg til helvette vekk å røyke, de ødelegger dagene våre ved å røyke både ute og inne (det siver inn røyk via ventilasjonsanlegget og vinduer!). Vår dag starter ved at datra vår må få allergimedisin, hun er helt fin når hun våkner, helt til røykerne (de fleste er pensjonister) står opp presis kl 07.00, da blir det et helvette med hoste og kløe! Og jeg får hodepine, hjertebank og svimmelhet, samt rød hud hvor huden er i kontakt med lufta. Boligmarkedet er så pressa, har forsøkt å finne ny bopel i et halvt år nå.

Jeg håper det blir forbudt å røyke inne og på verandaene i borettslag! Røykerne har ingen anelse om hva de utsetter andre for, spesielt allergikere! Vet om ei som havna på legevakta takket være de hensynsløse røykerne.

bergy
bergyInnlegg: 6946
31.07.13 19:24
Blessecan: Jeg er så jævlig lei alle som røyker i blokka hvor vi leier! Datra mi er allergisk og det er jeg også!! Kan ikke de jævla røykerne komme seg til helvette vekk å røyke, de ødelegger dagene våre ved å røyke både ute og inne (det siver inn røyk via ventilasjonsanlegget og vinduer!). Vår dag starter ved at datra vår må få allergimedisin, hun er helt fin når hun våkner, helt til røykerne (de fleste er pensjonister) står opp presis kl 07.00, da blir det et helvette med hoste og kløe! Og jeg får hodepine, hjertebank og svimmelhet, samt rød hud hvor huden er i kontakt med lufta. Boligmarkedet er så pressa, har forsøkt å finne ny bopel i et halvt år nå.
Jeg håper det blir forbudt å røyke inne og på verandaene i borettslag! Røykerne har ingen anelse om hva de utsetter andre for, spesielt allergikere! Vet om ei som havna på legevakta takket være de hensynsløse røykerne.

Det er jo en helsikes uting, og burde vel egentlig vært forbudt overalt. Men er man så plaget, så bør man kanskje se på muligheten til å bosette seg et annet sted?

Skaumannen
SkaumannenInnlegg: 6278
03.08.13 21:14
Blessecan: Jeg er så jævlig lei alle som røyker i blokka hvor vi leier! Datra mi er allergisk og det er jeg også!! Kan ikke de jævla røykerne komme seg til helvette vekk å røyke, de ødelegger dagene våre ved å røyke både ute og inne (det siver inn røyk via ventilasjonsanlegget og vinduer!). Vår dag starter ved at datra vår må få allergimedisin, hun er helt fin når hun våkner, helt til røykerne (de fleste er pensjonister) står opp presis kl 07.00, da blir det et helvette med hoste og kløe! Og jeg får hodepine, hjertebank og svimmelhet, samt rød hud hvor huden er i kontakt med lufta. Boligmarkedet er så pressa, har forsøkt å finne ny bopel i et halvt år nå.

Jada...her har vi en sånn en.

Alle røykere er monstre, og alle andre skal tilpasse seg DEG.

Kanskje DU burde flytte i stedet, du velger å bo i blokk og næmmen....det var visst andre folk der gitt...

Snakk om å overdrive, høres jo ut som stua er tåkelagt med tåregass 24-7...hvordan overlever sånne som du å gå på gata i en storby uten å KVELES AV ALL EKSOSEN...

(Innlegget ble redigert 03.08.13 21:15)

Molde20
Molde20Innlegg: 2579
03.08.13 21:20

Selvfølgelig er det plagsomt. Men slutt å syt da. Må no være måte på alt man skal klage på! 

Skaumannen
SkaumannenInnlegg: 6278
10.08.13 00:36

Haha der ble det stille fra TS, sånn går det når man starter en tråd i fylla eller kanskje bare er gærn...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg