Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Flyttekostnader

NYTT TEMA
mirar
mirarInnlegg: 7797
08.07.18 16:24

Noen som har kjentskap til hvor mye det vil koste og flytte traktor, Ford 5610, Baksjær, skuffe, pallegafler, kappsag, traktorhenger (hvor man har plass til mye av dette.

Traktor antatt veier rundt 6 tonn, resten av ustyret er antatt og veie litt over 1 tonn tilsammen. I tilegg kommer det ustyr fra garasje, og innventar fra enebolig. 

Og dette skal flyttes fra trondheims området til fredrikstadsområdet.

Hvor mye kan beregne i kostnader her? 40 tusen?

lok1
lok1Innlegg: 4847
08.07.18 18:40

Blir vel timespris, og den er vel kanskje 800-1100 timen? 

JudasT
JudasTInnlegg: 5587
09.07.18 06:38

40 000 for et vanlig flyttelass, ja. Traktoren m/tilhenger er ikke å tenke på, den må du kjøre.

mirar
mirarInnlegg: 7797
10.07.18 23:18

Uaktuelt og kjøre så langt med en traktor som går i 35, skal transporteres.

Speciale
SpecialeInnlegg: 5567
11.07.18 11:37
mirar: Hvor mye kan beregne i kostnader her? 40 tusen?

JEg ville ha kontaktet Stål og Spesialtransport. Har en bekjent som jobber for de, og har inntrykk av at de kan ha relativt gunstige priser på retur (som det stort sett er for de, når de skal sørover). Et annet alternativ er Prøven Transport, men de er det lenge siden jeg har vært borti, og nå¨ser det ut som de har spesialisert seg litt for mye. Eller du kan prøve en av de ymse anbudstjenestene som finnes på nett.

For å få et sikkert svar her på VGD ift kostnader, så ville jeg oppsøkt en eller annen tråd som DenSisteBohem diskuterer i, for så å prøve å henvise han til denne tråden.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester