Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Gjennoppretning av data?

NYTT TEMA
yomama
yomamaInnlegg: 1551
14.10.01 21:42
Er det noen som vet om noen program som kan gjenopprette slettede filer fra harddisken? Vet at det finnes spor av filer som har blitt slettet igjen på harddisken. Har slettet en fil jeg gjerne skulle hatt tilbake... :)

* Først nå forstår jeg ingenting, det er slik det ikke henger sammen... :-) *
no16keane
no16keaneInnlegg: 1451
14.10.01 22:02
Easy Recovery kan gjenopprette slettede filer. Men dette programmet koster penger. Se på www.download.com. Der finner du garantert noen trial- eller gratisversjoner som kan hjelpe deg.
nln
nlnInnlegg: 1343
15.10.01 00:11
Det er en kar her inne på datasidene som har en side med masse progs han liker å skryte av, mener jeg fant DirectorySnoop der. Den kan undelete.
no16keane
no16keaneInnlegg: 1451
15.10.01 00:17
Har ikke XP integrert Recovery-tools?
tegnestiften
tegnestiftenInnlegg: 25313
15.10.01 08:29
no16keane skrev:
Har ikke XP integrert Recovery-tools?

Hehe, var det ikke det dem sa om ME også? Det eneste som er innebygd i ME som har blitt bedre enn før er kompatibilitet med alle verdens blåskjermer og feilmeldinger.

-Stol aldri på Microsoft når de skal lansere noe "nytt" dem trur ingen har levert en årrekke
yomama
15.10.01 11:09
Det skal den ha! :)

spursrule
spursruleInnlegg: 2276
15.10.01 11:21
Anbefaler Easy Recovery Pro. Jeg hadde harddiskkræsj og det hentet fram 34,9 av 35GB. Også filer som var slettet for lenge siden.
yomama
15.10.01 11:23
Dette er et betalingsprogram? Eller et shareware? Sjekket en del programmer på download.com og der var det bl.a. en Easy Recovery 5.1 ellerno...

spursrule
spursruleInnlegg: 2276
15.10.01 11:38
"yomama skrev:
Dette er et betalingsprogram? Eller et shareware? Sjekket en del programmer på download.com og der var det bl.a. en Easy Recovery 5.1 ellerno...*"

Det er ikke gratis, men det fins vel en demo eller no'. Du kan imidlertid laste ned fullversjon av Easy Recovery Pro fra http://kickme.to/FOSI/
troillungen
troillungenInnlegg: 385
15.10.01 15:30
"Det er ikke gratis, men det fins vel en demo eller no'. Du kan imidlertid laste ned fullversjon av Easy Recovery Pro fra http://kickme.to/FOSI/"

Denne linken likte jeg. Likte spesielt godt bildet halvt nede på siden ;o)

Troillungen
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg