Fikk plutselig problemer her forleden. Beskjeden "Windows utforsker virker ikke", etterfulgt av "Starter på nytt" kom. Dette skjedde flere ganger, og til slutt ble linja med startmeny etc. borte.
Etter restart får jeg samme beskjed, og jeg får kun opp skrivebordet(uten snarveier) + MSN. Det vil si at jeg i utgangspunktet ikke kommer meg inn på noen programmer, men jeg kommer inn på IE via MSN, og kan gjennom IE også komme inn på alle mapper. Men så fort jeg prøver på dette (etc skriver C: i adressefeltet på ID og går inn på mine dokumenter, går det ca 10 sekunder før jeg får beskjed om at Windows utforsker ikke virker igjen).
Har kjørt virusscan, fjernet spyware etc. Siste windosoppdateringer er nedlastet. Kan heller ikke huske å ha gjort noe spesielt før dette problemet dukket opp. Eneste jeg kan komme på er å ha lastet ned noen videofiler via Limewire for noen dager siden (disse er slettet nå). I forbindelse med åpning av en av disse filene ble det også lastet ned en fil til Windows Media Player.
Noen som vet hva årsaken til dette kan være??
Takknemlig for hjelp!