Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Spørsmål vedrørende mulig overgang fra PC til Mac.

NYTT TEMA
engsi
engsiInnlegg: 764
05.08.11 18:32

Hei!

Jeg lurer på et par ting vedr overskrift, og all hjelp og tips mottas med takk. 

Pcen min begynner å synge på siste verset, antakeligvis ingenting en formatering og vifte-rens ikke kunne løst, men begynner å bli lei. Har både iPhone og iPad, og blir mer glad i Apple for hver dag som går. Har derfor liten tro på at en Mac kunne skuffet meg. 

Bruker fort 8-10 timer hver dag foran skjermen, da jobben min gjøres utelukkende fra tastaturet. Er derfor viktig at jeg har en god og trofast venn, noe pcen min i større og større grad feiler i å oppfylle. Hovedproblemet mitt er varme og støy, og ettersom jeg aldri før har brukt Mac må jeg bare spørre dere, er dette bedre på en mac enn en pc? 

Nå har jeg en 1 år gammel HP Pavillion dv7, topp specs og det var en god maskin i sin tid, men nå er den å anse som totalt ubrukelig, til tross for godt vedlikehold og bruk. Batteriet er kaputt, jeg får brannsår på lårene, og det høres ut som jeg sitter på en flyplass. Dette til tross for at outlook, chrome, word, excel og utorrent er eneste aktive prossesser. Frustrerende. Hadde jeg drevet hardcore gaming eller videoredigering hadde jeg ikke forventet noe annet, men mitt bruk skulle ikke være så altfor ressurskrevende. 

Tittet litt på MacBook Pro 17", liker designet og har hørt mye bra, det eneste jeg lurer på er som tidligere nevnt, varme og støy. Kan noen belyse temaet for meg? Tror jeg er klar for konvertering, kun småting som gjenstår. 

Er det noe mer jeg burde ta høyde for i valget mitt så ikke nøl med å hjelpe til! :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg