Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Lære om Facebook ?

NYTT TEMA
merterje
merterjeInnlegg: 1173
10.05.12 22:46

Jeg har hatt Facebook ei tid, men aldri lært meg hvordan bruke den helt ut. Der er ingen ikon en kan klikke på som viser HELP heller, og når jeg søker på google så finner jeg ikke noe som forklarer Facebook og hvordan en kan bruke den. Noen som vet hvor jeg kan finne en slik "Facebook-håndbok" ?

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 7793
10.05.12 23:10

Denne er sikkert bra.

Mata12345
Mata12345Innlegg: 1147
11.05.12 07:53
merterje: Jeg har hatt Facebook ei tid, men aldri lært meg hvordan bruke den helt ut. Der er ingen ikon en kan klikke på som viser HELP heller, og når jeg søker på google så finner jeg ikke noe som forklarer Facebook og hvordan en kan bruke den. Noen som vet hvor jeg kan finne en slik "Facebook-håndbok" ?

helt til høyre på den blå linjen øverst(som inneholder søk, meldinger, varsler osv) finner du en slags pil som peker nedover. den står til høyre for "hjem" knappen. trykk på den, da vil det komme opp et par ting, en av dem er "hjelp". Når du trykker der kommer det opp et slags hjelpesenter.

merterje
merterjeInnlegg: 1173
11.05.12 14:50

Takker begge to, fått svar på det jeg søker etter.

Klikk for å gå tilbake til toppen