Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kjøp ny PC, lurer på forskjellig..

NYTT TEMA
merterje
merterjeInnlegg: 1200
20.05.14 10:42

Hei, jeg har kjøpt ny PC, Levodo. Jeg er da på ferie i Oslo og kommer ikke til å starte med den før jeg kommer hjem, men jeg er litt spent. Jeg har bare hatt en maskin (denne her) før, og husker det var litt startvansker nå jeg kjøpte maskina. Det er vel reklameprogram som en må slette, og avinstallere et par antiviruspr. på maskinen, og da installere på nytt Java og AVG som jeg bruker. Dessuten oppgradere WIN8 til WIM8.1 , det kunnec Lefdal gjøre  for meg også, men kanskje ikke vanskelig å gjøre selv også ? Kanskje det fins nyere WIN også, 8.2 ?

http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/LE59409471/lenovo-ideapad-g510-15-6-barbar-pc

Kulumuli
KulumuliInnlegg: 3620
20.05.14 11:37

Jeg ville vurdert å formatere maskinen først, sett at du har Win8- diskene. Tror ikke det er så lett å fjerne alt unødvendig bare med sletting.

Når jeg kjøpte min stasjonære med Win7 for noen år siden var det kun Win7 på maskinen. Oppstarten tok jo bare noen få sekunder.

solimor
solimorInnlegg: 2809
20.05.14 15:15

selføglig tar det litt tid å instaler ønsket programvare.

BUrde komme ganske så basic den husk å kjøre alle win oppdatering og kos deg med nye pc

Topguy
TopguyInnlegg: 7155
20.05.14 15:31

Jeg vil ikke anbefale en full reinstall.

Nå vet jeg ikke om Lenovo maskiner er like infisert av crapware som Acer, men ta deg tida til å gå igjennom programmene.

Slå fast om det virkelig ikke er noe du trenger og evt bare finn ut om det er ting som automatisk starter opp som du kan slå av.

Kulumuli
KulumuliInnlegg: 3620
20.05.14 18:19
Topguy: Jeg vil ikke anbefale en full reinstall.

Hvorfor ikke?

Torotto
TorottoInnlegg: 14968
20.05.14 18:28
merterje: http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/LE59409471/lenovo-ideapad-g510-15-6-barbar-pc

Da legger du inn dette programmet ;-)

Vent med oppgradering til 8.1

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester