Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

windows 8.1 er det jeg som er "hopeless"?

NYTT TEMA
fisto
fistoInnlegg: 28816
15.06.14 01:26

Ja, jeg måtte få meg ny Laptop. Windows 8.1 er visst det nye. Har nå greid å finne frem til "mykje rart", men da jeg skulle linke fra Wikipedia i kveld, var det full stopp. Igjen.

Det var ingen adresselinje der. (url)
Spørsmålet er : hva gjør man??

Takk for alle svar.

Jiinxs
JiinxsInnlegg: 154
20.06.14 08:11

Du må nesten si om det er Internett Explorer, Firefox, Chrome eller hvilken nettleser det er du prøver å bruke.

tinnyme
tinnymeInnlegg: 12490
21.06.14 00:47
fisto: Det var ingen adresselinje der. (url)
Spørsmålet er : hva gjør man??

Merkelig, jeg har da oppgradert til Windows 8.1 med adresselinje, du snakker vel om den øverst oppe, ikke sant?

Har man Windows 8 kan man få startmenyen  tilbake. Men den følger vel automatisk med i 8.1.

(Innlegget ble redigert 21.06.14 00:51)

fisto
21.06.14 02:37
tinnyme: Merkelig, jeg har da oppgradert til Windows 8.1 med adresselinje, du snakker vel om den øverst oppe, ikke sant?
Har man Windows 8 kan man få startmenyen tilbake. Men den følger vel automatisk med i 8.1.

Takk for svar, Men det ordnet seg plutselig etter hvert som jeg holdt på her.
Vet egentlig ikke hva som skjedde. Men nå er alt i orden.

fisto
21.06.14 02:42
Jiinxs: Du må nesten si om det er Internett Explorer, Firefox, Chrome eller hvilken nettleser det er du prøver å bruke.

Den ble levert med IE men jeg har nå gått over til Chrome. Som en som var vant til Windows 7 var jeg helfrustrert på et tidspunkt.

Alt funker nå:-)

DogbertITkonsulent
DogbertITkonsulentInnlegg: 7380
24.06.14 19:14

Du hadde vel rotet deg inn på touch versjonen av Internet Explorer?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg