Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

www.home.no

NYTT TEMA
LarsHH
LarsHHInnlegg: 1
18.06.14 21:20

Har hatt e-post hos home.no i mange år men får nå ikke logget meg inn lenger. "Nettsiden er ikke tilgjengelig". Noen som vet noe om det? Er siden borte for godt?

StigBergset
StigBergsetInnlegg: 1
29.06.14 11:47

Samme her. Den har vert nede et par ganger tidligere noen få dager , men nå har den ikke virket på mange uker.

Selv om denne tjenesten er gratis og ikke har noen support burde de ansvarlige opplyse på et eller annet media om tjenesten er lagt ned eller ikke. Vi mister jo masse e-post på denne måten.

Glee
GleeInnlegg: 5226
29.06.14 19:19
StigBergset: Selv om denne tjenesten er gratis og ikke har noen support burde de ansvarlige opplyse på et eller annet media om tjenesten er lagt ned eller ikke. Vi mister jo masse e-post på denne måten.

Hadde en betalt tjeneste for drifting av domenet mitt (ucvhost.com). De skrudde bare av uten å gi beskjed. Tok et par uker å få flyttet til en ny leverandør.

Verst var det imidlertid at jeg ikke hadde lastet ned e-posten, men bare brukt webmail, så det forsvant nesten et helt år med e-post.

HusebyD
HusebyDInnlegg: 2478
04.07.14 11:47

Det er problematisk med norske tjenester som dette, man har null rettigheter og leverandørene gir f. 

Noe lignende skjedde vell med epost.no, plutselig en dag gikk de i fra en gratis tjeneste til en betal tjeneste. 

Klikk for å gå tilbake til toppen