Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Problemer med dataflytting fra BB til Android

NYTT TEMA
Scandinoco
ScandinocoInnlegg: 8858
18.07.14 22:05

Hei, jeg vet at Blackberry ikke er særlig populær i Norge men jeg forsøker likevel. Jeg har nettopp byttet telefon fra Blackberry til Android, og forsøker å flytte bilder, kontakter, etc. til den nye telefonen. Jeg har prøvd omtrent alt jeg kan tenke på, uten hell. Det jeg er mest interessert i er bilder og telefonnr., resten bryr jeg meg lite om. Noen som kan hjelpe?

Goonermaniac
GoonermaniacInnlegg: 4746
19.07.14 14:22
Scandinoco: Hei, jeg vet at Blackberry ikke er særlig populær i Norge men jeg forsøker likevel. Jeg har nettopp byttet telefon fra Blackberry til Android, og forsøker å flytte bilder, kontakter, etc. til den nye telefonen. Jeg har prøvd omtrent alt jeg kan tenke på, uten hell. Det jeg er mest interessert i er bilder og telefonnr., resten bryr jeg meg lite om. Noen som kan hjelpe?

Har aldri prøvd Blacberry.

Men tlf nr fungerer jo slik at du kopierer alle tlfnr over fra gammel tlf til sim kortet ditt, så flytter du simkortet over i den nye telefonen og lagrer de i minnet der. Jeg ville hatt de både på simkort og på tlf. Fremgangsmåte varierer fra tlf til tlf.

Bilder  kopierer du fra tlf til pc, og så kan du flytte de over på ny tlf.

Android er veldig lett. Den kommer opp som egen harddisk når du kobler den til pc, så ligger bildene i en mappe som heter Dicm (eller noe slikt :) Blacberry er jeg ikke sikker på, men fungerer vel på samme måte ?

Scandinoco
ScandinocoInnlegg: 8858
19.07.14 15:10
Goonermaniac: Bilder  kopierer du fra tlf til pc, og så kan du flytte de over på ny tlf.

Det er akkurat det som er problemet... klarer ikke å få dem over fra telefonen til PCen :(

Men jeg tror jeg har løst problemet nå...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg