Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Zyxel p2812 f3 funksjoner mangler !

NYTT TEMA
kommer97
kommer97Innlegg: 6
19.07.14 22:56

Hei, har fortiden veldig ustabilt nett, fordi resten av familie medlemmene bruker nettet som aldri før! Har et modem fra telenor, Zyxel P-2812 F3 og som overskriften sier mangler noen funksjoner. Har let rundt på internett en god stund nå for å prøve å finne en løsning uten å lykkes. Har også prøvd å laste ned forskjellige fireware versjoner til modemet, men virker som alle versjonene er veldig like og jeg får ikke noen av det versjonene som jeg letter etter. 

Har veldig lite erfaring så rett meg om det er noe feil, men vil ikke en funksjon ved navn Qos (Quality of service) kunne hjelpe meg? 

Takk for alle svar på forhånd ! :)

Topguy
TopguyInnlegg: 7155
23.07.14 13:47
kommer97: Har veldig lite erfaring så rett meg om det er noe feil, men vil ikke en funksjon ved navn Qos (Quality of service) kunne hjelpe meg?

Nei, egentlig ikke. Det kommer ann på om din bruk er vesentlig annerledes enn resten av de som bruker nettet.

QOS brukes ofte f.eks til å prioriterer trafikk av en bestemt protokoll. f.eks IP-telefoni. 

Hva mener du egentlig med "ustabilt" at hastigheten varierer stort eller at alt nettet faller ut innimellom. Og snakker vi kun om det trådløse nettet ? Fungerer alt som det skal hvis det brukes kabel ?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg