Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Formatering av PC, Windows 8

NYTT TEMA
Mr.jewks
Mr.jewksInnlegg: 1
11.09.14 22:03

Hei jeg trenger litt hjelp, prøver å formatere pc,n min ved å gå inn på Settings -> endre pc innstillinger -> Gjennoppretting -> FJERN alt... men når jeg trykker på den står det " Vent Litt "  så venter jeg litt frustrert så kommer denne meldingen opp. 

"Sett inn medium"

Noen filer mangler. Disse filene hentes fra installasjons- eller gjenopprettingsmediet for windows. 

Noen som har peiling hvordan jeg skal få formatert pcen min? " UTEN CD "

Speciale
SpecialeInnlegg: 6540
12.09.14 19:21
Mr.jewks: Noen som har peiling hvordan jeg skal få formatert pcen min? " UTEN CD "
TomPadang
TomPadangInnlegg: 15890
12.09.14 23:17

Minn meg på å aldri kjøpe Win 8.  Og aldri kjøpe en PC uten å få operativsystemet med på CD/DVD.  Det er latterlig når noen selger maskiner uten.  Det er som å selge motorbåt med trepropell.  Alle vet at den ikke virker lengre enn kort tid.

tinnyme
tinnymeInnlegg: 13173
13.09.14 01:12
TomPadang: Minn meg på å aldri kjøpe Win 8.  Og aldri kjøpe en PC uten å få operativsystemet med på CD/DVD.  Det er latterlig når noen selger maskiner uten.  Det er som å selge motorbåt med trepropell.  Alle vet at den ikke virker lengre enn kort tid.

Win 8 handler da kun om å venne seg til noen små forandringer. Man kan og legge inn den gamle startmenyen hvis man vil ha alt som før.

Jeg mener nå at det er greit å få med seg disse endringene,  hvis ikke hadde vi vel holdt på med MS-DOS ennå.

Dessuten er funksjonen for gjenoppretting av Win 8 sånn sett akkurat like trygg eller muligens tryggere enn en hvilken som helst DVD som kan forsvinne eller bli ødelagt. Selve DVD skuffen kan og gå ad undas vet du...

(Innlegget ble redigert 13.09.14 01:18)

TomPadang
TomPadangInnlegg: 15890
13.09.14 12:15

Jeg ser noen av poengene dine.

Dog - gjenoppretting kan fungere til en viss grad, så lenge HD virker som den skal.  Hvis ikke....

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg