Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Film fra Amason

NYTT TEMA
Sveini
SveiniInnlegg: 7
19.09.14 11:04

Jeg bestilte DVDen Erik the viking fra AMASON.com, men da jeg skulle se 

da virke ikke DVDen på min spiller! Er det noen som vet hvorfor jeg opplever dette problemet?

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 8338
19.09.14 13:07
Sveini: Er det noen som vet hvorfor
Sveini
20.09.14 03:56

???????

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 8338
20.09.14 08:41
Sveini: ???????

Las du linken?

Sveini
20.09.14 11:03

Åååå beklager var det en en Link som skulle leses? Sorry helt helt nybegynner her. Kan du hjelp meg med hvor finner jeg  denne Linken? 

tinnyme
tinnymeInnlegg: 11539
20.09.14 13:25
Sveini: Åååå beklager var det en en Link som skulle leses? Sorry helt helt nybegynner her. Kan du hjelp meg med hvor finner jeg  denne Linken?

Hvorfor trykker du ikke der han skriver HER da for tjusan?

Topguy
TopguyInnlegg: 7155
22.09.14 16:23

DVD'er har region-koder som gjør at DVD'er kjøpt i USA ( Sone 1 ) ikke kan spilles av på DVD-spillere kjøpt i en annen region ( f.eks Norge/Europa som tilhører Sone 2 ).

Tidlig på 2000 tallet så var det viktig å ha en "sonefri" dvd-spiller, for da kunne man kjøpe filmer ifra USA og få spillt dem. Etterhvert som tilbudet av DVD'er har blitt like bra her i Norge så har behovet falt bort, men regionlåsingen er der fortsatt.

Hvis du sier eksakt merke å modell på din DVD-spiller så kan det tenkes det finnes en enkel metode å gjøre den sonefri eller skifte sone midlertidig.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester