Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Trenger litt hjelp, får ikke koblet ipad til tvn.

NYTT TEMA
silje1989
silje1989Innlegg: 9
25.11.14 16:21

Prøver her siden jeg ikke har fått svar :

Jeg har brukt hdmi kabel for å koble ipaden til tvn. Men nå får jeg plutselig ikke opp noe på tvn. Ikke videosignal står det.

Det skjedde her om dagen også, da hadde jeg koblet kabelen til hdmi 3, så da byttet jeg til hdmi 1, og da funket det.

Men når virker det ikke uansett hvor jeg plugger inn kabelen. Kabelen er nesten helt ny, så tviler på at det er den som er defekt.

(Innlegget ble redigert 25.11.14 20:28)

Torotto
TorottoInnlegg: 16549
25.11.14 22:25

Årsaken kan ha noe å gjøre med Apple oppgradering IOS 8.

https://discussions.apple.com/thread/6542795

silas
silasInnlegg: 19828
26.11.14 21:13
silje1989: Prøver her siden jeg ikke har fått svar : Jeg har brukt hdmi kabel for å koble ipaden til tvn. Men nå får jeg plutselig ikke opp noe på tvn. Ikke videosignal står det. Det skjedde her om dagen også, da hadde jeg koblet kabelen til hdmi 3, så da byttet jeg til hdmi 1, og da funket det. Men når virker det ikke uansett hvor jeg plugger inn kabelen. Kabelen er nesten helt ny, så tviler på at det er den som er defekt.

"...iPad 3 and 3rd party adapter - worked OK prior to update now "accessory not supported"....

Ref. forrige innlegg.

Fahruked
FahrukedInnlegg: 896
29.11.14 12:53
silje1989: Det skjedde her om dagen også, da hadde jeg koblet kabelen til hdmi 3, så da byttet jeg til hdmi 1, og da funket det.

Du vet hvordan du bytter mellom hdmi inngangene på tvén?

Det spiller jo ingen rolle hvem hdmi du plugger inn i, så lenge du velger "den du har plugget inn i" med fjernkontrollen.

Og har du oppdatert OSét siden du forrige gang fikk det til?

Siden Silas over her nevner det han nevner spør jeg om det, men jeg koblet min egen mini-ipad til tven for ikke så altfor lenge siden, og ihvertfall med ios 8.1 og det fungerte fint ihvertfall, får ikke testet nå siden jeg glemte den igjen i bilen igår.

silje1989
silje1989Innlegg: 9
29.11.14 21:45

Ja når jeg plugget inn hdmi i 3 bytter jeg såklart på fjernkontrollen også.

Har alltid tvn koblet inn i den andre hdmi som ikke er koblet til ipden.

Men nå funker det plutselig igjen, så skjønner ikke hva som skjedde.

_Dial_Square_
_Dial_Square_Innlegg: 21192
29.11.14 21:48
Torotto: Årsaken kan ha noe å gjøre med Apple oppgradering IOS 8.

Da løser man vel problemet lett ved å gjenopprette fabrikkinnstillingene.

Torotto
TorottoInnlegg: 16549
29.11.14 23:46
_Dial_Square_: Da løser man vel problemet lett ved å gjenopprette fabrikkinnstillingene.

Det var vel bugs i IOS

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg