Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Glemt passord Windows 7

NYTT TEMA
Tellyrex
TellyrexInnlegg: 6269
30.11.14 20:46

Jeg har en ASUS-PC, som jeg ikke får logget meg inn på. Har rett og slett glemt passordet jeg trenger for å logge meg på den. Maskinen har heller ikke CD-rom.

Finnes det noen metode å komme inn på dataen? Det er ikke veldig viktig med innholdet, så om jeg måformatere hele pcen spiller det ingen trille.

Håper virkelig noen kan hjelpe meg!

nometalhorse
nometalhorseInnlegg: 16841
30.11.14 21:11
Tellyrex: Håper virkelig noen kan hjelpe meg!

Du kan lage en bootbar USB etter oppskrift her. 
Til og med laget av en nordmann.

_Dial_Square_
_Dial_Square_Innlegg: 21192
30.11.14 21:33
Tellyrex: Jeg har en ASUS-PC, som jeg ikke får logget meg inn på. Har rett og slett glemt passordet jeg trenger for å logge meg på den. Maskinen har heller ikke CD-rom. Finnes det noen metode å komme inn på dataen? Det er ikke veldig viktig med innholdet, så om jeg måformatere hele pcen spiller det ingen trille. Håper virkelig noen kan hjelpe meg!

Når du har skrevet inn feil passord x antall ganger spør programmet deg om et "hint" til passordet. Et sted eller annet som kan minne deg om passordet menger jeg å huske :) Så får du håpe at det er noe opplagt. Er passordet i Bios også endret vil ikke den metoden som er skissert under fungere. Da er det reinstallasjon som gjelder.

(Innlegget ble redigert 30.11.14 22:06)

Tellyrex
TellyrexInnlegg: 6269
30.11.14 21:48
nometalhorse: Du kan lage en bootbar USB etter oppskrift her.

Takker, skal gi det et forsøk.

Får opp hintet til passordet. La meg også presisere at det er dama som har tullet til passordet sitt. Pcen har stått og støvet etter innkjøp av MAC. Men det hadde vært greit med en surre pc til kidsa :)

thomas_frost
thomas_frostInnlegg: 68
01.12.14 13:34

her er en side med passord knekkere.

http://pcsupport.about.com/od/toolsofthetrade/tp/passrecovery.htm

prøv ut en av de. men jeg tar ikke på meg ansvaret, for pcen. du gjør det på eget ansvar. sjekk litt rundt. skriv navnet på passord knekkeren og review, eller noe, så ser du hva andre sier om de.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg