Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvor er kjøper man de billigst .no domener?

NYTT TEMA
jeffkhan
jeffkhanInnlegg: 858
18.06.15 14:12

Jeg tenker å bestille noen domener fra min egen bransje. Både for videre salg og i første omgang for forwarding til min side. 

Ser de selge samme domener fra 99,- til 135,-

Er det regn konkurranse her? Får man samme varen selv om man velger det billigste alternativet? Eller er det dyreste best? Noen fallgruer man bør passe seg for?

takk for hjelpen 

captain_slow
captain_slowInnlegg: 191
21.06.15 09:46

Hvis det kun er forwarding du trenger tror jeg de fleste leverandørene tilbyr de samme funksjonene. Selv er jeg veldig fornøyd med Domeneshop.no, brukt de siden 2007.

jeffkhan
23.06.15 21:47

domener har jeg kjøpt. Det gikk greit.

men hva betyr dette= pizzahut.no pizzahut.no er det vg som eier denne domenen?

petterG
petterGInnlegg: 9693
23.06.15 22:26
jeffkhan: men hva betyr dette= pizzahut.no pizzahut.no er det vg som eier denne domenen?

Nei...??? Her er info.

jeffkhan
24.06.15 10:46

greit nok. men hvorfor har de "videresending" til vgd etc etc..? bare for moro skyld? 

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 9807
24.06.15 13:25
jeffkhan: greit nok. men hvorfor har de "videresending" til vgd etc etc..? bare for moro skyld?

Det er ingen videresenting til vgd frå pizzahut.no, men du har lagt inn ein link til vgd under pizzahut linken i ditt inlegg.

Torotto
TorottoInnlegg: 18422
24.06.15 13:54
InnocentBystander: Det er ingen videresenting til vgd frå pizzahut.no, men du har lagt inn ein link til vgd under pizzahut linken i ditt inlegg.

Som ser slik ut! 

Du har linket Pizzahut.no tilbake til tråden. 

(Innlegget ble redigert 24.06.15 13:55)

jeffkhan
01.08.15 19:16

Et annet spørmål i samme gate:

Hvilken platt form har man bygget det fleste butikker somselger domener? er det egne utviklede sider eller er det brukt standard webside programmer? for hos:

domeneshop.no

eller

www.fastname.no

jeffkhan
01.08.15 19:48

hvor finner jeg NYTT TEMA på

denne her http://www.diskusjon.no/

jeg må være blind som ikke greier å finne stedet jeg kan lage nytt trå fra. ikke til å tro. jeg er medlem 

petterG
petterGInnlegg: 9693
02.08.15 19:14

Bla det til korrekt underforum. Stor "knapp" på den sorte menylinjen.

Speciale
SpecialeInnlegg: 6540
31.08.16 15:15
SYSENO: Her! https://www.syse.no/domenenavn

Godt mulig dere er billigstmed kampanjepris på år 1, men dere er absolutt ikke billigst når man tar utgangspunkt i år 2 og frem i tid.

Dessuten, kjøpe noe som helst fra noen som bumper opp gamle tråder, i form av egenreklame skjer ikke. Da hadde jeg heller kjøpt fra den dyreste, for det oser av useriøsitet det som dere nå holder på med. Jeg får dog ikke sjokk om dette blir slettet, ettersom det er brudd på VGD sine regler å reklamere for seg selv.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg