Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kontakte Facebook.

NYTT TEMA
feiekost
feiekostInnlegg: 5174
29.04.16 14:47

Hei. 

Er det noen her som vet hvordan man får kontaktet Facebook? Jeg kunne tenke meg å overta en admin stilling i en gruppe hvor admin ikke er aktiv. :)

Gymaddict
GymaddictInnlegg: 22
30.04.16 09:17

I menyen din på Facebook kan du rapportere et problem. En av temaene er grupper. Foreslår at du beskriver ønsket ditt der. Da blir det opprettet en sak på det. 

MagneSt
MagneStInnlegg: 2690
JJularbo
JJularboInnlegg: 6020
01.05.16 13:27
feiekost: Jeg kunne tenke meg å overta en admin stilling i en gruppe hvor admin ikke er aktiv. :)

Kan ikke se for meg at Facebook gir deg tilgang uten at admin for siden samtykker?

jeangabin
jeangabinInnlegg: 24163
01.05.16 14:34

Kontakte facebook og youtube/google er så og si umulig. Du får svar fra en robot som henviser deg til en side, hvor et av alternativene er å kontakte en ny robot, som igjen sender deg tilbake til den første.

(Innlegget ble redigert 01.05.16 14:35)

puma1
puma1Innlegg: 19984
02.05.16 10:33
feiekost: Er det noen her som vet hvordan man får kontaktet Facebook?

Min erfaring er at det er et håpløst prosjekt. Jeg oppdaget at firmaet jeg var daglig leder for hadde en Facebook-side. Siden så grei ut den, men hvem som hadde opprettet den var helt i det blå. En robot kanskje? 

Jeg ga opp å få noe svar fra Facebook, så løsningen ble å opprette en ny side, slik at vi kunne ta kontroll med vårt eget firma.  

BeNice
BeNiceInnlegg: 871
03.05.16 19:17

Vi mennesker er veldig godtroende . Legger ut vårt privatliv og arbeidsliv hos noen som vi ikke vet hvem er . Ikke vet vi hvor den lagres, hva den brukes til og hvem som har tilgang til alt som legges ut . 

hillebillys
hillebillysInnlegg: 9665
03.05.16 20:50
BeNice: Vi mennesker er veldig godtroende . Legger ut vårt privatliv og arbeidsliv hos noen som vi ikke vet hvem er . Ikke vet vi hvor den lagres, hva den brukes til og hvem som har tilgang til alt som legges ut .

Jeg som er født i forje århundre husker att før så var det mye i media angående nettvett.

Altså att en skal værra forsiktig med hva en deler og opplyser av privat info på nett.

Facebook slik folk bruker det, med fult navn ville på den tiden i følge nettvett reglene da vært totalt uaktuelt.

i dag ses du på som komplett idiot om du ikke oppgir navn,tlf nr, adresse og når huset står tomt på FB.

Og så av og til så leser du om folk som har blitt utsatt for id tyveri, og ingen forstår hvordan slikt kan skje......

tinnyme
tinnymeInnlegg: 11782
17.05.16 11:50
BeNice: Vi mennesker er veldig godtroende . Legger ut vårt privatliv og arbeidsliv hos noen som vi ikke vet hvem er . Ikke vet vi hvor den lagres, hva den brukes til og hvem som har tilgang til alt som legges ut .

Godtroende?

Ikke alle, jeg bruker FB i forbindelse med jobb, men privat kommer det altså ikke på tale.

En del FB brukere burde jo fått hjelp med å beskytte seg mot seg selv. Jeg tror ikke de er klar over hvordan "dette Internettet" fungerer på godt og vondt, og mange vil nok angre bittert på alt de serverer om seg selv.

Helt utrolig!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester