Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Feilkode -18

NYTT TEMA
Amdus
AmdusInnlegg: 1
07.10.16 10:07

Når jeg prøver å laste ned apper fra google Play, så får jeg alltid opp at det er en feilkode -18. Jeg får ikke lastet ned apper og det plager meg skikkelig. Trenger hjelp. Hvordan blir jeg kvit feilkoden så jeg kan laste ned apper igjen??   Takk på forhånd.

AccountsReceivable
AccountsReceivableInnlegg: 379
07.10.16 13:23

Nå er jeg ikke så veldig kjent med feilkode 18 da jeg aldri har hatt problemet personlig, jeg har bare hørt om den. 

Etter et lite søk ser det ut til at det dreier seg om en korrupt .asec (dette er en android sikkerhetsfil) fil som ligger på SD kortet ditt.

LØSNING: Slå av mobilen. Koble mobilen til en PC med en USB kabel, sett deretter telefonen til å virke som en USB drive. Det du nå skal gjøre er å slette en korrupt .asec fil (android sikkerhetsfil). Filen du skal slette heter smdl2tmp1.asec og du vil finne den i mappen ".android_secure" (/sdcard/.android_secure/smdl2tmp1.asec).

Etter dette skal du kunne slå på mobilen og laste ned de appene du ønsker. En ny android sikkerhetsfil vil bli generert automatisk, så det trenger du ikke å tenke på.

(Innlegget ble redigert 07.10.16 13:25)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg