Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Teksting Netflix forsvant

NYTT TEMA
BorisA
BorisAInnlegg: 2777
21.09.17 20:23

Plutselig forsvant tekstingen på Netflix. Jeg har nok trykket på en eller annen mystisk knapp på fjerne kontrollen. Jeg er dessverre ikke SÅ god i engelsk, så jeg er ganske avhenting av teksting. 

Hva i allverden skal jeg gjøre for å få teksten tilbake. Har googlet, men skjønner ikke bæret av forklaringene. Er ganske håpløs når det gjelder tekniske ting.

Torotto
TorottoInnlegg: 16305
21.09.17 22:12
BorisA: Hva i allverden skal jeg gjøre for å få teksten tilbake. Har googlet, men skjønner ikke bæret av forklaringene. Er ganske håpløs når det gjelder tekniske ting.

Fra datamaskin slik

Apple TV holde midtkanpp ned 2 trykk.

BorisA
BorisAInnlegg: 2777
22.09.17 06:26

Det på smart-TV jeg har mistet teksten på Netflix.

InsVerderben
InsVerderbenInnlegg: 3023
22.03.19 16:58

Så lenge Tv`n er koblet til nettet går jeg ut ifra at det også er en vei inn for evnt. hackere og annet "skit?!"

Har ikke noe antivirusprogram eller brannmur på min TV og hvordan sikrer man seg?

På forhånd, takk for svar!

hillebillys
hillebillysInnlegg: 9869
24.03.19 08:27

Det er brannmur i ruteren du har fra nettleverandøren din... 

Ellers så tviler jeg på tt hackere vil gå inn og fjerne tekste mulighetene dine ;)

Men uansett, i app menyen så vil du på fleste tv'r kunne finne en form for beskyttelses program du kan laste ned...
Min tv hadde McFee allerede installert.   Er du sikker på att det eller lignende ikke er på tv'n din?

Klikk for å gå tilbake til toppen