Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Outlook - sperret for utgående post

NYTT TEMA
amor_5
amor_5Innlegg: 5
23.12.17 00:28

Etter å sendt avgårde 50-60 julehilsner kom denne meldingen opp:

554 5.7.1 You have exceeded the number of messages you can send

deretter var det slutt på utgående post via Outlook, mens både online og g.mail funket.

Noen der ute som kan fortelle meg hvordan jeg tar tak i dette og kommer inn i varmen igjen.

fazz
fazzInnlegg: 19589
23.12.17 21:16
amor_5: Etter å sendt avgårde 50-60 julehilsner kom denne meldingen opp: 554 5.7.1 You have exceeded the number of messages you can send deretter var det slutt på utgående post via Outlook, mens både online og g.mail funket. Noen der ute som kan fortelle meg hvordan jeg tar tak i dette og kommer inn i varmen igjen.

>>> Tipper det er SMTP serveren din som har en begrensing for å hindre "spam". Prøv igjen etter midnatt.

amor_5
amor_5Innlegg: 5
24.12.17 20:47

Blokkeringen ble sannsynligvis opphevet etter 24 timer - den er oppe å funker igjen. Takk for innspill.

Fokkeslasken77
Fokkeslasken77Innlegg: 12808
02.01.18 20:03
amor_5: Noen der ute som kan fortelle meg hvordan jeg tar tak i dette og kommer inn i varmen igjen.

Noe sier meg at det blir et langt lerret å bleke. Første steg er kanskje å slutte å spamme folk som gir deg kontaktinformasjonen sin.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg