Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

bluetooth funker ikke på windows 10

NYTT TEMA
arlind99
arlind99Innlegg: 6
09.03.18 15:14

hei! jeg fikk en feil etter at jeg oppdaterte pcen min. jeg har en asus rog gl752vw som har en innebygd bluetooth chip, men etter oppdateringen mistet den det? det står at jeg ikke har bluetooth innebygd i maskinen, men rett før oppdateringen hadde jeg en wireless mus koblet till via bluetooth og samme med headsett? vet noen ossen man kan fixe dette? snakket med en elendig person fra windows hvor hun sa ''skal finne ut av det så sender jeg deg en mail'' mailen kom aldri så ringte eg hun tilbake, så sa hun at hun fant det, så skrev hun i tastaturet i over 20 min, også lot hun bare på.. det er krise as

Torotto
TorottoInnlegg: 14407
arlind99
arlind99Innlegg: 6
09.03.18 18:56

hei, og takk for svar @torotto! har prøvd alle videoene på youtube, men ingenting fungerer. har prøvd og gjennoprette maskinen 2 ganger etter det igjen, fordi trackpaden stoppet og fungere også tideligere!!

Torotto
TorottoInnlegg: 14407
09.03.18 21:07
arlind99: hei, og takk for svar @torotto! har prøvd alle videoene på youtube, men ingenting fungerer. har prøvd og gjennoprette maskinen 2 ganger etter det igjen, fordi trackpaden stoppet og fungere også tideligere!!

Forsto deg slik at Bluetooth forsvant fra kontrollpanel. 

Hvis det var tilfelle, fant du da bluetooth i henhold til video.

Eller var det slik at driveroppdatering skapte problem? 

Se denne linken om den hjelper

Klikk for å gå tilbake til toppen