Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Spam i Outlook-mailboksen

NYTT TEMA
RazorBoy
RazorBoyInnlegg: 2544
11.03.18 19:06

Har de siste par ukene vært plaget av 10-20 spammail om dagen, der det meste kommer fra domenet songknowing.com, med litt forskjellig navn før domenet. Er det noen måte å få blokkert dette domenet? Jeg har som standard høy filtrering på i spamfilteret i Outlook 2016. Har endret dette til at kun mail fra avsendere jeg godkjenner skal slippe gjennom. Like fullt fortsetter det med spam fra dette domenet i innboksen. Blir jeg nødt til å bytte ut Outlook med en annen e-postleser?

Rhabagatz
RhabagatzInnlegg: 24548
12.03.18 07:10

Samme problom. Prøv å høyreklikke på en av mailene, så skal du kunne blokkere hele domenet. 

(Innlegget ble redigert 12.03.18 07:10)

RazorBoy
RazorBoyInnlegg: 2544
13.03.18 20:19

Gjør dette med alle søppelmailene jeg får. Like fullt fortsetter de å komme. Det er ett eller annet som tydeligvis deaktiverer spamfilteret i Outlook. Har kjørt virusskann med Microsoft defender, uten at den fant noe.

Er lei av hele Outlook 2016 nå. Jeg får heller ikke slettet mail uten først å dobbeltklikke på hver enkelt mail og så slette dem en for en. Det er vel derfor jeg i utgangspunktet åpnet en mail jeg ikke skulle ha åpnet.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg