Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Noen problem på Facebook

NYTT TEMA
merterje
merterjeInnlegg: 1182
10.05.18 15:21

Jeg har noen Fb. problemer som at jeg får beskjed at den og den ikke er min venn lenger. Når jeg ser på disse profilene, er de ikke tilgjengelig eller så er alt i orden og de er fortsatt oppført som venn. En annen ting er at jeg blir utestengt midlertidig av og til fra Fb. fordi jeg går for fort frem. Kanskje det er at jeg av og til har oppsøkt de jeg kjenner og lagt for mange av disse til som venneforespørsel ?? For en tid tilbake hadde jeg virus på Fb. men klarte å løse det.

hillebillys
hillebillysInnlegg: 9419
10.05.18 16:52

Dem blokkerer deg.

Og maser du for mye på folk, så rapporterer dem deg kanskje.
Rapporterer mange deg, så vil FB reagere og kunne stenge deg ute..

Virus på FB??  Eller mener du virus fra FB? Eller kanskje lagt ut fil på FB med virus? Eller kontoen lekket / hacket slik att andre har gjort ting med din profil? Eller virus på din maskin, som FB oppdaget og reagerte på? (via fil du la ut ol)

Speciale
SpecialeInnlegg: 5319
10.05.18 18:43
merterje: filene, er de ikke tilgjengelig eller så er alt i orden og de er fortsatt oppført som venn. En annen ting er at jeg blir utestengt midlertidig av og til fra Fb. fordi jeg går for fort frem. Kanskje det er at jeg av og til har oppsøkt de jeg kjenner og lagt for mange av disse til som venneforespørsel ??

Hvis du legger til folk i ett mønster som spammere gjør, så kan man få en midlertidig utestengelse. Hvis man i tillegg blir blokkert av mange av de man forsøker å legge til, så kan fort dette medføre at man blir utestengt permanent.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg