Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Laptop med Desktop CPU. (God ide?)

NYTT TEMA
andersmy02
andersmy02Innlegg: 1
26.05.18 17:32

Hei eg skal kjøpe ein laptop. Skal i hovedsak brukes til spill. Eg tenker å kjøpe ein Multikom Kunshan N950T (Link Under). Det einaste problemet EG ser, er at den har ein desktop CPU. Eg har ingen erfaring med Desktop CPU-ar i laptopar, og lurer derfor om det er eit "problem", eller om det er noko anna eg burde ver Obs! på?

https://www.multicom...00042/p10641438

AccountsReceivable
AccountsReceivableInnlegg: 183
27.05.18 03:24

Temperatur er en bekymring jeg har sett gått igjen blant de som eier en laptop med desktop cpu; det er vanskelig å få til like god kjøling i laptop som man får i en desktop.

Laptopen du ser på er produsert under navnet Clevo, jeg anbefaler deg å ta en titt på notebookcheck sin test før du bestemmer deg (maskinen er ikke helt identisk til den du ser på, men nesten helt lik). Det som kommer frem hos notebookchek blir også gjentatt av en bruker på diskusjon.no, h*n har laget en tråd om laptopen han kjøpte fra Multicom.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg