Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

"Tilbakestille" pc-en

NYTT TEMA
gourmande
gourmandeInnlegg: 12603
29.05.18 18:46

Hei

Jeg fikk noe trøbbel med pc-en som gjorde at jeg måtte benytte meg av "tilbakestille"-funksjonen. Det ble opplyst at alle filer og alt jeg hadde fra før, ville forbli intakt. Det er jo ikke riktig. Etter at jeg hadde tilbakestilt pc-en fant jeg ikke facebook-kontoen min, og da jeg endelig fant den, var det kun et bilde av meg, mens alle venner, alle mine innlegg og grupper var borte. I bepliffelsen før jeg fant min konto, opprettet jeg en ny. Det var nok da jeg "feilet", for jeg ble antagelig spurt om jeg ville inn på min egen konto eller opprette ny. 

Spørsmålet er: Hvor ligger all informasjon, bilder og innlegg fra min gamle konto? Hvordan får jeg lastet inn det som tilsynelatende er borte nå?  NB: Jeg er bare en glad amatør innenfor data, så enkelt språk og enkle forklaringer blir verdsatt...

Takknemlig for svar :-)

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 7954
29.05.18 19:56
gourmande: Etter at jeg hadde tilbakestilt pc-en fant jeg ikke facebook-kontoen min, og da jeg endelig fant den, var det kun et bilde av meg, mens alle venner, alle mine innlegg og grupper var borte.

All informasjonn på Facebook ligg hos Facebook og vil ikkje bli berørt av endringar lokalt på PCen.

Den gamle kontoen ligg sikkert på Facebook, så dersom du har innloggingsinformasjon, så skal du kunna logga inn og finna alt som før.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg